مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان:

وجود ۷ هزار و۶۰۰کودک دارای سوءتغذیه در لرستان

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۱:۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۱۸۹۰
وجود  ۷  هزار و۶۰۰کودک دارای سوءتغذیه در لرستان
ناهید پرویز پور جمعیت ۷۶۰۰ کودک دارای سوءتغذیه در استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛پرویزپور در نشست با مدیرکل کمیته امداد لرستان   با بیان اینکه مددجویان که خانواده بزرگ امداد هستند به این نهاد اعتماد کامل دارند و آن را بعنوان سرپرست خود پذیرفته اند، اظهار کرد: متاسفانه علل و عوامل بسیاری باعث رشد فزاینده زنان سرپرست خانوار شده است که اغلب آنها تمکن مالی ندارند‌.

او با تاکید بر اینکه زنان نیازمند سرپرست خانوار و فرزندان آنها در معرض انواع آسیب های اجتماعی قرار دارند، افزود: مهمترین خدمت به این افراد توانمند سازی انهاست و خوشبختانه کمیته امداد در این زمینه فعالیت گسترده ای دارد.

پرویزپور رصد و پایش در پایداری شغل برای زنان سرپرست خانوار و رسیدن آنها به خودکفایی را مهم برشمرد و گفت: زنان و کودکان اولین گروه آسیب پذیر در بحران های اجتماعی و طبیعی هستند.

او یادآورشد: موضوع مهم دیگر تهیه بانک اطلاعاتی مددجویان در حوزه های مختلف مهارتی، توانمند سازی، شخصیتی و .‌‌‌.. است تا آموزش ها و توانایی های اجتماعی مسیری هدفمند طی کند.

مدیرکل امور زنان و خانواده  استانداری لرستان لزوم توجه و همکاری با افرادی که پس از خودکفایی از چرخه حمایتی امداد خارج و جایگاه اجتماعی یافته اند را مهم خواند و یادآورشد: این افراد از جنس جامعه هدف کمیته امداد هستند و مسائل مربوط به این نهاد برای آنها ملموس است.

او در پایان با اظهار تاسف از جمعیت ۷۶۰۰ کودک دارای سوتغذیه در استان، اعلام کرد و گفت: تنها نیمی از این کودکان تحت حمایت های تغذیه ای کمیته امداد قرار دارند و باید برای ۳۵۰۰ کودک دیگر اقدامی صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز