بدنبال وضعیت قرمز کرونا در البرز؛

آرامستان بهشت سکینه (س) کرج تعطیل شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۲۰۹۶
آرامستان بهشت سکینه (س) کرج تعطیل شد
با توجه به افزایش تعداد متوفیان طی روز های گذشته و اوج گرفتن بیماری کرونا در کشور، طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان البرز، آرامستان بهشت سکینه (س) در تمامی روزهای هفته جهت زیارت اهل قبور و برگزاری مراسم ها تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید رضا عسگری رییس سازمان آرامستان های شهرداری کرج اظهار کرد : متاسفانه طی روزهای اخیر تعداد متوفیانی که بر اثر بیماری کرونا فوت شده اند رو به افزایش بوده است لذا به منظور حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال،  بنا بر مصوبه  ستاد مقابله با کرونا استان البرز ، گلزار شهدای بهشت سکینه (س) تا پایان وضعیت قرمز تعطیل و صرفا  خاکسپاری  با همراهی حداکثر 10 نفر از بستگان امکان پذیر است.

وی افزود : پیش تر از این آرامستان بهشت سکینه (س) تنها در روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل بوده است که با توجه به اعلام وضعیت بحرانی و هشدار از سوی مراجع مربوطه، تصمیم بر آن شد که تا اطلاع ثانوی از حضور زائرین و برگزاری هر گونه مراسم ترحیم در این آرامستان با حضور ماموران نیروی انتظامی ممانعت شود.

این مسئول با تاکید مجدد بر ممنوعیت حضور شهروندان در این آرامستان ادامه داد : با توجه به تاکید مراجع قضایی و قانونی در رعایت ابلاغیه ها، از حضور تعداد نفرات بیشتر از 10 نفر جهت انجام مراسم خاکسپاری در آرامستان بهشت سکینه(س) به صورت جدی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

عسگری در پایان ضمن اشاره به اینکه علی رغم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آرامستان یکی از محل های پر خطر می باشد گفت : شرایط روحی خانواده های داغدار کاملا قابل درک است لیکن انتظار می رود شهروندان فهیم استان البزر همانند گذشته نسبت به محدودیت های اعلام شده، متعهدانه و مسئولانه عمل نموده و در راستای مدیریت موضوع به خدمت گذارانشان یاری رسانند.

 

 

نظر شما