نماینده ولی فقیه در لرستان :

ضرورت توجه به ورزش همگانی در استان / رشد و ارتقای فرهنگی جامعه با توجه به حوزه ورزش

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۷۲۱۹۵
ضرورت توجه به ورزش همگانی در استان /   رشد و ارتقای فرهنگی جامعه با توجه به حوزه ورزش
حجت الاسلام سید احمد شاهرخی گفت: لرستان در رشته‌های ورزشی مختلف دارای استعدادها و ورزشکاران مطرحی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  حجت الاسلام  شاهرخی در دیدار با اعضا و ورزشکاران هیئت قایقرانی لرستان  که با حضور سید آرش قیاسیان رییس ورزش وجوانان خرم آباد برگزارشده بود ضمن اشاره به توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حوزه ورزش، اظهار کرد: زیرساخت‌های خوبی در این زمینه فراهم شده اما برای رسیدن به قله و اهداف مدنظر در این حوزه همچنان فاصله داریم.

او با بیان اینکه تلاش و فعالیت لازمه کار است و باید بدانیم که لرستان را باید خودمان بسازیم، افزود: از درون استان باید کار شروع شود.

حجت الاسلام   شاهرخی با اشاره به دیدار با مسئولان ملی برای رفع مسائل و مشکلات استان، تصریح کرد: به دنبال دیدار با وزیر کار، مقرر شده که هیئت‌هایی از سوی این وزارتخانه در استان برای پیگیری مشکلات لرستان حضور پیدا کنند.

اوبابیان این نکته که هر کار باید مبتنی بر برنامه ریزی علمی و آموزشی باشد، خاطر نشان کرد: لرستان در رشته‌های ورزشی مختلف دارای استعدادها و ورزشکاران مطرحی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با انتقاد  از فعالیت مدیران  چند شغله  تاکید کرد: این امر یک مسئله است و متأسفانه پول‌های هنگفتی به مربیان خارجی از سوی این مدیران پرداخت می‌شود و این در حالی است که از افراد کارشناس، علمی و متخصص در این حوزه استفاده نمی‌شود.

اوضمن تاکید  بر ضرورت توجه به ورزش همگانی در سطح استان ، عنوان کرد: هزینه  در حوزه ورزش یک نوع سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

حجت الاسلام شاهرخی  برلزوم توجه  به رشد و ارتقای فرهنگی جامعه با توجه به حوزه ورزش تاکید کرد ،ویادآورشد: خوشبختانه بانوان با رعایت حجاب نیز به نحو مطلوبی در امر ورزش فعال هستند و از این لحاظ موفقیت آمیز عمل کرده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز