استاندار لرستان:

تخصیص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان برای جبران خسارات های ناشی از سیل

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۰:۵۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۲۴۲۸
تخصیص  هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان  برای جبران  خسارات های ناشی از   سیل
سید موسی خادمی گفت: تمامی خسارت های ناشی از سیل جبران شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی  در  آئین بهره برداری و افتتاح طرح ها و پروژه‌های بهسازی و بازسازی مناطق سیل زده که همزمان با سایر استان های سیل زده کشور به ریاست دکتر روحانی رییس جمهور و مهندس حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شده بود ،اظهار کرد: در حوزه طرح های زیر ساختی و تاسیسات عمومی خسارت دیده از سیل تاکنون هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته است.

او با بیان اینکه تمامی خسارت های ناشی از سیل جبران شده است ، افزود :بخش عمده‌ای از خسارات در حوزه راه، آب ، کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی تکمیل شده و این پروژه ها در زمان ها و مقاطع مختلف به بهره برداری رسیده اند.

خادمی  با اشاره به اینکه برخی از طرح های باقی مانده تا پایان سال به تدریج آماده افتتاح می‌شوند ،ادامه داد: امروز یک دستگاه پل در برنامه ویدئوکنفرانس به ریاست دکتر روحانی و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری رسید و عملیات ساخت تعدادی پل دیگر نیز تا آخر آبان به نتیجه خواهد رسید.  

استاندار لرستان همچنین از بهره برداری و افتتاح  ۳۵ مدرسه در مناطق سیل زده  خبر داد و خاطر نشان کرد: مابقی مدارس در مناطق سیلزده تا دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

او با بیان اینکه بیشتر خسارات ناشی از سیل جبران شده  است ، یادآورشد: به جز درحوزه دیواره ساحلی روستاها و بخشی از جاده های روستایی در سایر حوزه ها تمامی خسارت های ناشی از سیل جبران شده است.

 

 

نظر شما