گفتگو با جوان آینده دار کاراته البرز:

هدفم کسب مدال طلای بازی های آسیایی است/ قهرمانی در مسابقات جهانی را مدیون صاحبکارم هستم

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۲۴۸۲
هدفم کسب مدال طلای بازی های آسیایی است/ قهرمانی در مسابقات جهانی را مدیون صاحبکارم هستم
دارنده مدال طلای مسابقات سال 2019 کاراته کارگران جهان معتقد است اگر حمایت مدیرکارخانه ای که در آن مشغول است نبود امکان کسب مدال طلای جهانی وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین یوسفی عطا از جمله جوانان آینده دار البرزی است که توانسته در کنار فعالیت کاری خود را در عرصه ورزش مطرح کند و در آخرین توفیق کسب شده به مدال طلای مسابقات جهانی کارگران در کشور اسپانیا برسد.

او این روزها ودر حالی که شیوع ویروس کرونا سایه ای سنگین بر فعالیت های ورزشی انداخته به شکل انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند تا شرایط بدنی خود را برای مسابقات پیش رو آماده نگه دارد.

این کاراته کار آینده دار البرزی در خصوص برنامه ها و اتفاقات پیرامون حضورش در عرصه قهرمانی کاراته گفگتویی با خبرنگار ما داشته که در ادامه می خوانید:

حسین یوسفی عطا در آغاز به سوابق خود در کاراته اشاره کرد و گفت: 25 سال سن دارم و از 13 سالگی کاراته را زیر نظر نادر جودت از قهرمانان ومربیان ارزنده کشور آغاز کردم ودر این سالها حضوری مستمر در مسابقات کشوری، انتخابی تیم ملی و لیگ داشته ام و در کنار کسب چندین مدال رنگارنگ از مسابقات بین المللی موفق به کسب مدال طلای مسابقات کاراته کارگران جهان در سال گذشته شدم.

12

وی افزود: کسب مدال در مسابقات جهانی انگیزه ام را برای کسب موفقیت های بیشتر دوچندان کرده است و تمام توان وتمرکز خود را گذاشته ام تا در مسابقات آسیایی 2022 در معیت تیم ملی مدال طلا را برای کاروان کشورمان کسب کنم.

این چهره پر امید کاراته البرز به مسابقات جهانی کارگران اشاره کرد و گفت: پس از ماه ها تلاش موفق به حضور در تیم ملی کارگران شدم وبا زحمات مربیان تیم ملی آقایان صحرانورد و سلیمانی با آمادگی مناسب پای به مسابقات اسپانیا گذاشتم و در نهایت موفق به کسب مدال خوشرنگ طلا شدم.

 

وی ادامه داد: سطح مسابقات فراتر از آسیا بود و با حریفان خوبی مبارزه کردم وخدا را شاکرم که توانستم با دست پر از این مسابقات به کشور بازگردم.

یوسفی که در واحد صنعتی آورند پیشرو مشغول به کار است حمایت مدیریت آن را عاملی اصلی در رشد خود در کاراته و کسب مدال جهانی عنوان کرد و گفت: ماه ها قبل از مسابقات با حمایت آقای حمیدرضا صمدی مدیرعامل شرکت با فراغ بال در اردوهای تیم ملی حضور داشتم وحقوق وبیمه ام برقرار بود و پس از بازگشت از مسابقات نیز مورد تشویق وتقدیر این مدیر ورزش دوست قرار گرفتم و با تغییر نوع کارم به کارمندی فضای مناسب تری برای پرداختن به ورزش قهرمانی برای من مهیا شد.

11

وی با تقدیر از نوع برخورد و حمایت آقای صمدی گفت: چهره های مستعد ورزشی در واحدهای تولیدی وصنعتی بی شمار هستند و هرجا که حمایت از سوی کارفرمایان وجود داشته زمینه شکوفایی این استعدادها مهیا شده است.

یوسفی در بخشی دیگر از صحبت های خود به بازخوردهای صورت گرفته پس از قهرمانی در جهان اشاره کرد وگفت: متاسفانه آنچنان که انتظار می رفت از سوی مسئولان استان تقدیر و حمایتی را شاهد نبودم و تنها مدیریت شرکت پاداشی را برای این مدال به من اهدا کرد و هدایای اعلام شده از سوی فدراسیون نیز پس از ماه ها تاخیر پرداخت شد.

وی اضافه کرد: قطعا ورزشکاران با توجه و نگاه مسئولان انگیزه ای دوچندان می گیرند و برای کسب افتخار تلاش بیشتری می کنند و امیدوارم این نگاه تقویت شود و چهره های جوان وآینده دار ورزش کشورمان بیشتر مورد حمایت و توجه واقع شوند.

این چهره آینده دار کاراته البرز در بخش پایانی صحبت های از راه اندازی فعالیت های ورزشی در محل کار خود خبرداد و گفت: شرکتی که من در آن مشغول هستم حدود یک هزار نفر کارگر دارد و با توجه به اهمیت ورزش در بالابردن روحیه کارگران زنگ ورزش را در شرکت راه اندازی کرده ایم و روزانه به مدت 15 دقیقه کارگران در یک فضای مفرح به ورزش مشغول هستند.

یوسفی افزود: همچنین طی قرارداد با برخی سالن های ورزشی واستخرها زمینه حضور کارگران شریف کارخانه را در این امکان مهیا کرده ایم و برخی از آنها نیز در قالب مسابقات کارگری توانسته اند در سطح استانی کسب مقام کنند.همچنین با حمایت های مدیریت ورزش دوست شرکت مقرر شده یک سالن ورزشی ویژه کارگران احداث شود.

وی در پایان با قدردانی از تمام کسانی که در عرصه ورزش وکار حامی او بوده اند گفت: جا دارد تشکری از خانواده خود داشته باشم که صبورانه من را تشویق و همراهی کردند و از اینکه نتوانسته ام آنچنان که شایسته بوده است کمک حال آنها باشم از آنها عذرخواهی می کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز