معاون اداره کل آموزش و پرورش البرز:

هفتمین دوره مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۷۲۴۹۸
هفتمین دوره مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار می شود
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهریار کرمی با اعلام برگزاری هفتمین دوره مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی 1400-1399 اظهار کرد:  این جشنواره یکی از مسابقات اصلی و مهم دانش آموزی است که متناسب با توانمندی ها و استعدادهای دانش آموزان اجرا خواهد شد تا آن ها بتوانند بر اساس ظرفیت ها،  اندوخته ها و جوهره درونی خود در رقابتی سالم و مفید شرکت و خود را در مرحله آزمایش قرار دهند.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات، شناسایی استعدادهای درخشان، تشویق دانش آموزان به بحث و کار گروهی، فعالیت های پزوهشی و شناسایی و کشف استعدادهای بالقوه ،خلاقیت ها و تعمیم روحیه تعاون و همدلی است تا پژوهشگران جوان توانمندی های خود را در محورهای مشخص شده نشان دهند.

معاون آموزش متوسطه استان اظهار داشت: در دوره قبل حدودا 330 هزار نفر در رشته ها و محورهای مختلف این جشنواره شرکت کرده و به رقابت پرداختند که دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری، موفق به کسب مقام برتر شدند.

کرمی عنوان کرد: از دانش آموزان انتظار می رود با شرکت در مسابقات و حضور حداکثری بتوانند توانایی خود را محک بزنند و مدیران مدارس نیز با تمهیدات لازم و اطلاع رسانی کامل از طریق فضای مجازی و شبکه شاد، زمینه حضور تمامی دانش آموزان را فراهم کنند.

وی یادآور شد: فعالیت های آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، پزوهش، دست سازه ها، زبان انگلیسی(ایفای نقش) و کار آفرینی (بازارچه های دانش آموزی) از محورهای این جشنواره خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه دانش آموزان تا پایان آبان ماه فرصت ثبت نام در این جشنواره را دارند خاطرنشان ساخت: مرحله آموزشگاهی هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی تا 15 بهمن ماه، مرحله منطقه ای تا 15 اسفند 99 و مرحله استانی و کشوری نیز به ترتیب تا اردیبشهت و شهریور 1400 برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز