رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:

۱۱.۸ هزار تن کالای اساسی در استان سمنان توزیع شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۲۶۲۵
۱۱.۸ هزار تن کالای اساسی در استان سمنان توزیع شد
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن کالای اساسی، نیمه نخست سال ۹۹، به منظور تنظیم بازار و رفع نیاز مردم در استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی تشنه دل روز سه شنبه به رسانه ها افزود: در روزهای شیوع ویروس کرونا و به منظور تنظیم و مدیریت بازار در این بحران ، در نیمه نخست امسال حدود ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در استان توزیع شد.

وی با اشاره به گستردگی تقاضای کالاهای اساسی در این مدت خاطرنشان کرد: به جهت پاسخگویی به تقاضای شهروندان استان سمنان ۱۱۶ تن گوشت منجمد گوساله و ۳۹۴ تن مرغ منجمد و ۳۲۵۰ تن مرغ گرم در استان عرضه شد.

تشنه دل با توجه به توزیع گسترده کالاهای طرح تنظیم بازار در استان سمنان بیان کرد: ۷۵۶ تن برنج هندی و هفت هزار و ۲۸۸ تن شکر به منظور رفع نیاز مردم استان به کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای و عرضه کالاهای اساسی توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: برنامه تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی در استان ادامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا توزیع اقلام ضروری متوقف نشد.

وی اضافه کرد: در بخش تامین و توزیع اقلام ضروری مردم اقدامات خوبی انجام شد که البته بخشی از آن با وجود اتفاقات مربوط به شیوع کرونا تعدیل یا حذف شد که یکی از این برنامه ها برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا بود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: در طول این مدت توزیع کنندگان مواد غذایی به هیچ عنوان با محدودیت و ممنوعیتی مواجه نبودند و بدون وقفه به کار خود ادامه دادند و هیچ یک از دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی خللی در کار آنان به وجود نیاورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز