با اعلام نتایج پویش آماده‌باش: آذربایجان‌غربی رتبه دوم در توسعه فعالیت‌های بدنی کودکان

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۲۸۵۴
با اعلام نتایج پویش آماده‌باش: آذربایجان‌غربی رتبه دوم در توسعه فعالیت‌های بدنی کودکان
رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: با پایان مرحله نخست پویش آماده‌باش و اعلام نتایج استان‌های مختلف، آذربایجان‌غربی در بخش توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان، دومین استان برتر کشور شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمود اشتری گفت: در پایان مرحله نخست پویش و از مجموع ۱۳هزار و ۲۹۵ برنامه استانی طی ۵۰ روز در سطح کشور، استان آذربایجان‌غربی ۶۵۴ برنامه داشت که در بخش ویدئوی آموزشی به‌همراه استان‌های خراسان شمالی، یزد، خراسان رضوی، بوشهر و آذربایجان‌شرقی، در بخش موشن‌گرافی به‌همراه استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی و در بخش بروشور به‌همراه استان‌های خوزستان و گیلان، استان شایسته تقدیر شناخته شد.

وی گفت: اما بهترین عملکرد استان در ارزیابی عملکرد فعالیت‌های کمیته‌های استانی انجمن توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان بود که استان آذربایجان‌غربی رتبه دوم کشور را بعد از استان مرکزی به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی در بخش اینفوگرافی رتبه برتر کشور و در بخش‌های ویدئوی آموزشی و موشن‌گرافی رتبه دوم کشور شد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی افزود: این پویش با هدف از بین بردن کم‌تحرکی مردم و ورزش در دوران خانه‌نشینی در زمان شیوع بیماری کرونا بود که علی‌رغم پایان مرحله اول پویش، هیات استان آذربایجان‌غربی کماکان این پویش را ادامه می‌دهد تا فعالیت بدنی شهروندان در ایام کرونا ادامه داشته باشد.

اشتری افزود: هیات‌های شهرستان‌های ارومیه، ماکو، پیرانشهر، بوکان، مهاباد، سلماس و میاندوآب و کمیته‌های پیلاتس، ایروبیک، ورزش در آب، یوگا، فریزبی، کراسفیت، ماهیگیری و کراس ترینینگ نیز بیشترین مشارکت را در این پویش داشتند.

نظر شما