فرماندار کرج عنوان کرد:

نانوایی ها و کافه ها در صدر تخلفات کرونایی کرج

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۲۸۷۸
نانوایی ها و کافه ها در صدر تخلفات کرونایی کرج
فرماندار کرج فروشگاه ها، داروخانه ها ومیادین تره بار را از جمله مراکز پرخطراعلام کرد و گفت: بر اساس گزارش بازدیدهای یک هفته ای بیشترین آمارها در عدم رعایت ضوابط بهداشتی مربوط به صنف نانوایی ها، کافه ها و چایخانه ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسمپور اظهار کرد: نمی خواهیم در شرایط اقتصادی فعلی برخورد قهری و چکشی داشته باشیم  اما مردم نیز آگاهانه عمل کنند تا کمترین مشکلی برای خود و سایرین ایجاد نکنند، قطع به یقین با تذکرهایی که داده می شود مراعات لازم صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در تمدید محدودیت های کرونایی نیز تمامی صنوفی که طبق مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا باید تعطیل باشند، به قوانین احترام گذاشته و فعالیت خود را تا زمان بازگشت به شرایط مطلوب محدود کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به بخشی از محدودیت های کرونایی که پیش تر اعلام شده است، افزود: بر این اساس آرایشگاه های زنانه و مردانه، تالارهای پذیرایی، استخرها، مراکز سرپوشیده، موزه ها و پارک ها و مراکز آبی،کتابخانه ها، نیز باید این ایام تعطیل باشند و از افزایش تجمع ها خودداری نمایند.

قاسم پور گفت: مدارس و دانشگاه ها و حوزه های علمیه و... نیز همانند قبل بصورت غیر حضوری فعالیت های آموزشی خود را ادامه می دهند.

وی افزود: وضعیت نگران کننده است و از

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز