مدیرکل کمیته امداد:

تعامل با دانشگاه‌ها به جامعه هدف کمیته امداد کمک می‌کند

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۲۹۶۲
تعامل با دانشگاه‌ها به جامعه هدف کمیته امداد کمک می‌کند
مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ارتباط و تعامل با دانشگاه‌ها، اساتید و هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت این مراکز آموزشی برای کمیته امداد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد شجاعان" مدیرکل کمیته امداد استان یزد در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، گفت: ارتباط و تعامل با دانشگاه‌ها، اساتید و هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت این مراکز آموزشی برای کمیته امداد و جامعه هدف تحت حمایت این نهاد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز تخصصی نیکوکاری مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، بیان کرد: واگذاری امور به مردم، شناسایی نیازمندان، جذب خیران هر محله، پیوند نیازهای محرومان با توانمندی‌های خیران، استفاده از حضور و تخصص مردم، احیای حقوق همسایگی، تقویت همبستگی اجتماعی، افزایش اعتماد عمومی و دسترسی خیران به گزارش ارائه خدمت، جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها، احیای فرهنگ انفاق، نیکوکاری و نوع‌دوستی و مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی از کارکردهای مراکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: هم‌اکنون ۴۰۰۰ دانش‌آموز و ۵۰۰ دانشجو از خدمات فرهنگی و حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز