رییس ورزش وجوانان سلسله در گفت وگوبا برنا :

سرانه ورزشی سلسله فقط ۳۳ سانتیمترمربع است / زمین چمن فوتبال الشتر نیازمند بهسازی است / سلسله مستعد برای تبدیل شدن به قطب توریسم ورزشی غرب کشور

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۲۹۷۱
سرانه ورزشی سلسله فقط ۳۳ سانتیمترمربع  است / زمین چمن فوتبال الشتر نیازمند بهسازی است / سلسله مستعد برای تبدیل شدن به قطب توریسم ورزشی غرب کشور
امین احمد پور به خبرگزاری برنا گفت:جمعیت 80 هزار نفری سلسله 33سانتیمتر مربع سرانه ورزشی دارد که از این لحاظ جزء محرومترین مناطق استان محسوب می شویم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ احمدپور در این گفت وگو ضمن اشاره به لزوم پرداخت بدهی های حوزه ورزش وجوانان سلسله ، اظهار کرد:  مجموعه ورزشی الشتر  فاقد سیستم پایش تصویری خانه سرایداری  است واز این لحاظ برای محافظت از  ورزشگاه دچار مشکل هستیم.

 او با بیان اینکه چمن طبیعی فوتبال  الشترنیازمند بهسازی است ، افزود:  با توجه به اینکه فوتبال یکی از ورزش های مهم  سلسله  وجزء چهارهیئت اصلی است  این زمین چمن فوتبال   نیاز به بهسازی دارد ولی هنوز هیچ برنامه ایی برای آن تصویب نشده است .

رییس ورزش وجوانان سلسله  توزیع نابرابر وناعادلانه اعتبارات فصل 5 به هیئت ها ی ورزشی را یکی از مشکلات ورزش این شهرستان عنوان کرد و گفت: همچنین تمام سالن ها واماکن ورزشی سلسله باید تعمیر و تجهیز شوند و به تخصیص اعتبارلازم نیاز  دارند .

احمد پور با بیان اینکه  سرانه ورزشی سلسله 33 سانتیمتر مربع  است ، خاطر نشان کرد: 8شهرستان سلسله با  80  هزار نفرجمعیت   از لحاظ سرانه فضای ورزشی جزء محرومترین  مناطق استان است .

او با اشاره به پروژه های عمرانی – ورزشی سلسله ،اضافه کرد:  3 پروژه ورزشی  سالن مسابقاتی ، سکوی تماشاگران و پیست تارتان  ورزشگاه  در این شهرستان هنوز تکمیل نشده است که در صورت تخصیص اعتبار وتکمیل آنها شاهد افزایش سرانه ورزشی شهرستان خواهیم بود.

احمدپور با بیان اینکه ورزش الشتر نیازمند نگاه ویژه مسئولین است ، یادآورشد: ورزش الشتر در هندبال قطب کشور بوده و در رشته هایی مثل  والیبال  ، ورزش های رزمی وبوکس در کشور حرف اول را می زده است .

به گفته رییس ورزش وجوانان سلسله  این شهرستان  باتوجه به شرایط آب وهوایی خاصی که دارد  مستعد تبدیل شدن به نماد ژئوتوریسم ورزشی در غرب کشور است و در صورت حمایت مسئولین می تواند یک قطب توریسم ورزشی در کشورشود .

او با اشاره فعالیت 41 هیئت ورزشی در شهرستان سلسله ، یادآورشد: برنامه داریم تعداد هیئت های ورزشی سلسله راامسال به 47 هیئت ارتقا دهیم .

احمد پور  همچنین تاکید کرد: با توجه به بیانیه رهبری مبنی بر رویکرد جوانگرایی در گام دوم انقلاب  ما  این رویکرد را در هیئت های ورزشی سلسله به کاربرده واز نیروهای جوان ومتخصص  در انتصاب هیئت ها استفاده می کنیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز