دبیر ستاد برگزاری برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی

رویکرد مجازی برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش امسال

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۳۰۶۴
رویکرد مجازی برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش امسال
دبیر ستاد برگزاری برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش امسال با رویکرد مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بیت‌الله رحمت‌خدا دبیر ستاد برگزاری برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: امسال این هفته طی روزهای ۲۶ مهر تا ۲ آبان برگزار خواهدشد و با توجه به شرایط خاص کرونا در کشور و استان، برنامه‌های عملیاتی و میدانی بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر نیست و برنامه‌ها با محوریت اجرا بصورت مجازی تدوین شده است.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان با لحاظ شرایط اعلام شده برنامه‌هایی را بصورت روزشمار به کل استان‌ها ابلاغ کرده که در این خصوص بیشتر برنامه‌ها بصورت مجازی است.

وی در خصوص روزشمار هفته گفت: 26 مهر روز نخست هفته «ورزش، ایثار و منش پهلوانی»، روز دوم «ورزش، خانواده و مشارکت اجتماعی»، روز سوم «ورزش، آگاهی و سبک زندگی فعال»، روز چهارم «ورزش، بازی‌های سنتی، آئینی و بومی محلی»، روز پنجم «ورزش، توانمندی جسمی و روحی و امید به آینده»، روز ششم «ورزش، شهر فعال و روستای فعال» و روز ۷ «ورزش، معنویت و اخلاق» نام‌گذاری شده است.

رحمت‌خدا اظهارکرد: در این خصوص برای هر روز با توجه به نام‌گذاری آن، برنامه‌هایی بصورت دیداری با حضور حداقلی تدوین شده که دیدار با پیشکسوتان ورزشی، تجلیل از همکاران نمونه، تجلیل از مسئولین ورزش ادارات، حضور کارشناسان ورزش در صداوسیما، تجلیل از ورزشکاران نمونه روستایی، تجلیل از هیات‌های ورزشی برتر، دیدار با مدیران باشگاه‌های برتر، دیدار با اقلیت‌های مذهبی ورزشکار، دیدار با بازنشستگان اداره کل و دیدار جمع محدودی از هیات‌های ورزشی با امام جمعه و در نهایت حضور در مزار شهدا بصورت نمادین جهت گرامیداشت قهرمانان واقعی عرصه‌های عمل خواهدبود.

وی اضافه کرد: در مجموع ۱۳ برنامه در مقیاس استانی و ۵ پروژه ورزشی تکمیل شده قابل افتتاح در سطح استان انجام خواهدشد که مجموعا ۱۸ برنامه شاخص استانی مدنظر اداره کل‌ تدوین شده است و هر یک از شهرستان‌ها نیز خود، برنامه‌هایی براساس شرایط کنونی و اجتماعی منطقه اجرا خواهندکرد.

مسعود احمدی رئیس مجمع جوانان استان هم گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش، چندین برنامه توسط معاونت جوانان اجرا خواهدشد که این برنامه‌ها دیدار با یادگاران دفاع مقدس، خانواده شهدای اقلیت و مسابقه ورزشی بین دبیران سمن‌های جوانان خواهدبود.

نظر شما