معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مجتمع ورزشی کارگران الیگودرز پیگیری خواهد شد / سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۷۰ میلیون تومان کسری دارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۳۱۵۷
مجتمع ورزشی کارگران الیگودرز پیگیری خواهد شد /  سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۷۰ میلیون تومان کسری دارد
حجت اله میرزایی گفت: برای بیمه قالی بافان و کارگران ساختمانی حق بیمه هر بیمه شده ای باید مشخص باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  میرزایی در جلسه شورای اداری الیگودرز با اشاره به پیگیری و نظارت بر اجرای پروژه ها در هلدینگ ها، اظهار کرد: ما به عنوان معاونت ستادی وظیفه نظارت بر اجرای پروژه هایی است که مصوب شده و در مرحله اجرا قرار می گیرند.

او با اشاره به واگذاری زمین گردشگری حوزیان، زمین کشت و صنعت پنج هزار رأسی و پروژه لاستیک سازی، افزود: اعلام تخصیص از بانک مرکزی ضرورتی انکار ناپذیر است.

میرزایی  با بیان اینکه مجتمع ورزشی کارگران پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: در قالب بودجه فرصتی وجود دارد و در مواردی که بانک های عامل می پذیرند، پروژه ای که بیش از 40 درصد پیشرفت داشته باشد، منابع آن را سازمان برنامه و بودجه و بانک های عامل تأمین می کنند.

او بیان کرد: برای بیمه قالی بافان و کارگران ساختمانی حق بیمه هر بیمه شده ای باید مشخص باشد که فرد، کارفرما یا دولت پرداخت می کند.

 معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی بیش از 70 میلیون تومان کسری دارد، اظهار داشت: با تعیین حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی این گروه ها را بیمه می کند.

میرزایی با اشاره به همیشه تعداد زیادی در لیست انتظار هستند، خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه باید مشخص شود و سازمان تأمین اجتماعی این افراد را بیمه خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز