مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان:

هزینه ۴ونیم میلیارد تومانی در راستای اجرای نیت واقفین

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۳۲۰۶
هزینه ۴ونیم میلیارد تومانی در راستای اجرای نیت واقفین
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان: در راستای اجرای نیت واقفین خیراندیش در شش ماهه اول سال جاری چهار میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به اینکه این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است، گفت: دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این مبلغ بابت تعمیر، مرمت، نگهداری و احداث ۱۹۹ مسجد در سطح استان هزینه شده است.

حجت‌الاسلام محمد کاروندگفت: اجرای امینانه وقف خیرین، اجرای نیت واقف، امانتداری موقوفات، جلوگیری از طمع‌ورزی به موقوفات و ترویج وقف با نیت‌های به روز به ویژه در زمینه علم و دانش از مهمترین رسالت‌های این سازمان است.

وی به برنامه‌های دهه وقف اشاره کرد و افزود: نشست‌های تخصصی با اصناف، هنرمندان، روحانیون در تمامی شهرستان‌ها، اجرای نیت واقفان خیراندیش، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری مراسم تجلیل از فعالان و اصحاب وقف و پخش مستند تلویزیونی موقوفات از مهمترین برنامه‌های این سازمان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: راه اندازی کارگروه تولید و محتوای فضای مجازی با موضوع وقف، افتتاح چند پروژه سرمایه گذاری در شهرستان‌های سقز و مریوان از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه وقف است.

حجت‌الاسلام محمد کاروند گفت: یکی دیگر از اقداماتی که در این شش‌ماهه انجام گرفته با توجه به شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان حاشیه شهرها، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع شده است.

 
از ۲۴ مهرماه تا سوم آبان ماه به نام دهه وقف نامگذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز