جزئیات منع آمد و شد در ارومیه و ۴کلانشهر دیگر

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۳۲۷۴
جزئیات منع آمد و شد در ارومیه و ۴کلانشهر دیگر
بدلیل کرونا، از ساعت ۲۴ امشب تا یکشنبه منع آمد و شد به چند کلانشهر از جمله ارومیه آغاز خواهدشد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،  «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه ویروس کرونا دچار جهش‌هایی شده و اینکه بیماری‌افزایی آن چقدر افزایش پیدا کرده مشخص نیست اما در گرفتار کردن مردم جهت زیادی داشته و زنگ خطر جدی برای همه مردم ایران است و با تشدید شرایط فعلی و اینکه برای جمعیتی که مراعات نمی‌کردند و حقوق دیگران را رعایت نمی‌کردند، جریمه تعیین کردیم. دیروز خدمت رییس جمهور درخواستی ارائه دادیم تا ما در ۵ شهر مهم که شیوع کرونا بالا است مثل تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه اجازه دهند در ایام تعطیلی پیش ر‌و منع عبور و مرور اعمال کنیم و رییس جمهور با این درخواست موافقت کردند. امیدوارم با اجرای این طرح در این 3 روز تعطیلی به عنوان یک کار جدید در کاهش ترددها و محدودیت های جدید ترافیکی، در راستای کاهش بیماری گام‌هایی را برداریم.

جزئیات

وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت درخصوص جزئیات گفت:  تنها خودروهای سواری با پلاک هر شهر اجازه ورود به همان شهر را دارند. این خودروها مجاز به خروج از شهر نیستند.
وی ادامه‌داد: خودروها با پلاک شهر دیگر که قصد ورود داشته باشد، تنها با ارائه کارت ملی و احراز سکونت می‌توانند وارد شوند.
وی اضافه کرد: قرنطینه در داخل شهر انجام نخواهد شد.

جهانپور، مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت نیز گفت: طرح منع آمد و شد از ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه تا ظهر روز یکشنبه اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: تمامی سفرها «از» یا «به» کلانشهرهای تهران، کرج، مشهد، ارومیه و اصفهان ممنوع می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز