مدیرمجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج:

مدیران "گل ریحان" شفافیت داشته باشند/ جور یک تیم خاص را نباید تیم های دیگر بکشند

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۳۳۱۷
مدیران گل ریحان شفافیت داشته باشند/ جور یک تیم خاص را نباید تیم های دیگر بکشند
مدیر مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج درباره برخی گمانه زنی ها در خصوص عدم همکاری با تیم گل ریحان در خصوص اختصاص زمین تمرینی گفت: بهتر است مدیران باشگاه گل ریحان شفافیت داشته باشند و پیش از گله مند بودن از نبود زمین تمرین بدهی های معوق خود را پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا جمالی اظهار کرد: صبح امروز خبری مبنی بر عدم حمایت مسئولین استانی از گل ریحان بابت نبود زمین تمرین در برخی رسانه ها منتشر شد که چنین موضوعی صحت ندارد.

وی در ادامه افزود: اداره کل ورزش و جوانان و  مجموعه انقلاب آماده هرگونه همکاری و تعامل با گل ریحان است به شرطی که مدیران باشگاه پیش از هرچیز بدهی های خود را از سال قبل پرداخت کنند.

مدیر ومجموعه انقلاب اسلامی کرج با اشاره به میزان بدهی باشگاه گل ریحان به این مجموعه عنوان کرد: به نظرم مبلغ 70 میلیون تومان برای باشگاهی که زمانی در تهران هزینه چند صد میلیونی صرف زمین تمرین کرده، نباید سنگین باشد وتوقع می رود مدیران باشگاه در این خصوص کمی انصاف را مدنظر قرار دهند.

جمالی با بیان اینکه بخشی از هزینه های نگهداری مجموعه انقلاب به خصوص زمین های تمرینی و مسابقه از همین طریق تامین می شود گفت: اگر هزینه های این چنینی دریافت نشود ورزشگاه انقلاب نمی تواند از پس هزینه های جاری و پیمانکار برآید و باید منتظر تعطیلی این مجموعه باشیم.

وی تصریح کرد: گل ریحان را بعنوان نماینده استان در لیگ یک دوست داریم و باید از این تیم حمایت کنیم اما مدیران این باشگاه نیز باید در عمل به تعهدات خود پایبند باشند و نباید سایر تیم ها در هزینه ها جور یک تیم خاص را بکشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز