معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

پرداخت ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بنیاد شهید / حل مشکلات ایثارگران باید در خود استان‌ها صورت گیرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۵۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۳۴۸۰
پرداخت ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بنیاد شهید  / حل مشکلات ایثارگران باید در خود استان‌ها صورت گیرد
محمود پاکدل گفت: . مدیریت مورد تأکید رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ پاکدل  در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید لرستان  با بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به افرادی است که عزیزان آن‌ها ناظر بر رفتار ما هستند، اظهار کرد: همان‌طور که خداوند فرموده است شهدا زنده و بر خانواده‌ها و همه ما ناظر هستند و این مسئله بارها در مسیر خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران به همه ما اثبات شده است.

او با بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با دقّت و ظرافت صورت گیرد، افزود: خدمات بنیاد در دو حوزه خدماتی و فرهنگی ارائه می‌شوند. برنامه‌های زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، تلاش برای افزایش روحیه ایثار و شهادت در مردم به‌ویژه در جوانان، حفظ آثار شهدا و ایثارگران، محور قرار دادن مزارهای مطهر شهدا به‌عنوان زیارتگاه و مکانی برای حاجت گرفتن بخش‌هایی از وظایف فرهنگی بنیاد هستند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران نیز موارد مختلفی وجود دارد و آنچه ضروری است تلاش برای کسب رضایت ایثارگران است. خدمت ارائه شده باید همراه با تکریم و حفظ عزت این عزیزان باشد و با سهل‌ترین روش و در حداقل زمان ارائه شود تا خدمات بتواند مشکلی از مشکلات را برطرف کند. رعایت تمام این موارد نیز قطعاً آثار فرهنگی بسیار زیادی در پی دارد و می‌توان گفت بخش خدماتی بنیاد نیز دارای رویکرد فرهنگی است.

پاکدل با اشاره به حضور مهندس اوحدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران ،خاطر نشان کرد: از زمان حضور ایشان در بنیاد بحث پرداخت مطالبات به‌صورت جدی پیگیری شد و با تلاش‌های صورت گرفته حدود 7 هزار و 200 میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شد. مدیریت مورد تأکید رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مدیریت جهادی است، زیرا زمان بسیار کمی برای ارائه خدمات وجود دارد و این مسئله باید مدّنظر تمام عزیزان در استان‌های کشور باشد. سیاست‌گذاری‌های ارائه خدمات در ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود، اما حل مشکلات ایثارگران باید در خود استان‌ها صورت گیرد.

او  با اشاره به اهمیت گردش مدیریتی در سازمان‌ها ، خاطر نشان  کرد: هر نوع تغییر و تحولی باعث تزریق ایده‌ها و انرژی جدید به سازمان‌ها می‌شود و امروز نیز در همین راستا شاهد تغییر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان هستیم. بنده از طرف مهندس اوحدی از زحمات و تلاش‌های جناب نازاریان به‌عنوان مدیرکل بنیاد لرستان تقدیر و تشکر می‌کنم. همواره شاهد تلاش‌های ایشان در این سمت بودیم و رعایت اخلاق از ویژگی‌های مهم ایشان بود و ان‌شاءالله در بخش‌های دیگر بنیاد از خدمات و توانایی‌های ایشان استفاده می‌شود.

پاکدل   بیان کرد: جناب زرین جویی نیز از نیروهای باسابقه استان لرستان است که شناخت خوب و کاملی از ایثارگران استان لرستان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان دارد و امیدواریم با همراهی تمام همکاران بنیاد لرستان شاهد پیشرفت‌ها و تحولات بیشتری در این استان باشیم.

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز