مدیر آموزش و پرورش:

اردکان نیاز به توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه ای دارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۶:۵۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۳۴۸۱
اردکان نیاز به توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه ای دارد
مدیر آموزش‌ و پرورش اردکان گفت: با توجه به وجود بازار کار مناسب برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی در این شهرستان باید نسبت به توسعه هنرستان‌ها در منطقه بیشتر توجه شود..

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "ابوالفضل کارگر" مدیر آموزش‌ و پرورش اردکان در بازدید "محمدرضا دشتی" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از چند هنرستان با بیان لوم توجه به بازار کار مناسب برای فارغ‌اتحصیلان رشته‌های فنی و حرفه‌ی و کاردانش، گفت: مطابق سند راهبردی وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر باید ۴۳ درصد دانش آموزان در هنرستان‌ها و در رشته‌های فنی و حرفه ای مشغول تحصیل باشند در حالیکه این عدد ۳۶.۳ درصد است.

 کارگر با اشاره به برنامه‌های راهبردی این اداره تصریح کرد: این برنامه‌ها بر مبنای سند تحول آموزش‌ و پرورش به ‌صورت کمی و کیفی و در بازه زمانی یک‌ساله، ۲ساله و سه‌ساله تدوین ‌شده است که در نشستی با مدیران و سایر دستگاه‌های مرتبط نهایی و اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به استقرار صنایع مختلف در شهرستان اظهار کرد : ایجاد و راه‌اندازی رشته‌های صنایع شیمیایی و مکانیک صنعت، لازم به نظر می‌رسد که در این زمینه اقداماتی صورت گیرد، امیدواریم که با همکاری مسوولان شهرستان و صنایع بتوانیم مجوز راه‌اندازی این رشته‌ها را نیز اخذ کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز