نماینده مردم اردکان:

نگاه مسئولان به مقوله آموزش و پرورش باید تغییر کند

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۶:۵۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۳۴۸۲
نگاه مسئولان به مقوله آموزش و پرورش باید تغییر کند
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به نظام تعلیم و تربیت از جمله دغدغه‌ها و اهم پیگیری‌های نمایندگان مجلس است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا دشتی" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از هنرستان‌های این شهرستان به همراه مدیران آموزش و پرورش اردکان با بیان پیگیری و دغدغه نمایندگان مجلس در رسیدگی به نظام تعلیم و تربیت، تاکید کرد: باید نگاه مسوولان به مقوله آموزش و پرورش تغییر کند.

دشتی در ادامه با اشاره به اینکه ضرورت دارد، هدایت تحصیلی دانش آموزان بیش از پیش به سمت رشته‌های فنی و حرفه ای صورت گیرد، بر لزوم راه‌اندازی برخی رشته‌های فنی و حرفه‌ای در اردکان با توجه به ظرفیت های این شهرستان تاکید کرد.  

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای از جمله ظرفیت‌های بسیار خوب موجود در این  شهرستان است، تصریح کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی، موضوع دیگری است که باید مورد توجه اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان قرار گیرد به خصوص اینکه در شرایط فعلی شیوع کرونا و توصیه پزشکان به ماندن در خانه برای مقابله با این ویروس، فرصت برای افزایش مطالعه وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: کتاب‌های مفید در موضوع های متعدد باید به مردم معرفی شود، گرچه شاهد افزایش ساعت مطالعه در اردکان به نسبت میانگین استانی هستیم ولی بازهم باید این موضوع با همکاری دست‌اندرکاران امر افزایش یابد.
گفتنی‌ست دشتی در این بازدید از  هنرستان‌های فنی شهید مطهری، مرکز آموزش و ارزیابی مهارت های پایه حرکتی در دبستان دخترانه ۲۲ بهمن، هنرستان فاطمه الزهراء (س) و همچنین دبستان قرآنی شهید مختاری بازدید کرد و مشکلات و مسایل این واحدهای آموزشی و معلمان نیز بررسی شد و نسبت به پیگیری موارد اعلام شده در خانه ملت اعلام آمادگی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز