۲ پیروزی و یک شکست حاصل کار کشتی گیران کردستانی

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۶:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۳۵۵۰
۲ پیروزی و یک شکست حاصل کار کشتی گیران کردستانی
تیم صبانور کردستان نماینده استان در رقابت های لیگ کشتی فرنگی کشور روز گذشته در دور نخست مرحله اول توانست 2 پیروزی و یک شکست را کسب کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور تحت عنوان جام یادگار امام(ره) و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز گذشته(چهارشنبه 23 مهرماه) با برگزاری مرحله اول دور رفت در گروه(B) آغاز به کار کرد.
در این رقابت ها که در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در گروه B رقابت ها کشتی گیران تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، صبانور کردستان، شهدای مقاومت قم، احتشام گستر کارون و بازار بزرگ تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.
تیم صبا نور کردستان به عنوان نماینده استان در اولین رویارویی خود با تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 7 – 3 شکست خورد و در مصاف با تیم احتشام گستر کارون با نتیجه 10 – 0 پیروز میدان شد و در ادامه دور دوم که از عصر روز چهارشنبه آغاز شد توانست با نتیجه 8 – 2 تیم شهدای مقاومت نماینده قم را از پیش رو بردارد.
کشتی گیران تیم صبانور کردستان در ادامه این رقابت ها عصر امروز پنجشنبه 24 مهرماه راس ساعت 15:30 به مصاف تیم بازار بزرگ تهران خواهند رفت.
گفتنی است؛ رقابت های کشتی فرنگی لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز با پایان رقابت های دور رفت به اتمام می رسد.
این مسابقات با هماهنگی فدراسیون کشتی و سازمان صدا و سیما از شبکه سراسری ورزش برای علاقمندان به این رشته جذاب به صورت زنده پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز