سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در شورای ورزش همگانی استان خبر داد:

برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۳۵۵۷
برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی
مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در جلسه شورای ورزش همگانی استان سمنان از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان سمنان خبر داد.

در این جلسه که به ریاست خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور اعضای شورای ورزش همگانی استان در سالن یادگار امام استانداری  برگزار شد، مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: بیش از 300 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان سمنان تدارک دیده شده است و باتوجه با شرایط فعلی جامعه و بیماری کرونا عمده این برنامه ها در قالب پویش های فرهنگی اجتماعی انجام خواهد شد و باتوجه به نوع و جنس کار، استفاده از ظرفیت فضای مجازی اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به نقش ورزش در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از کرونا افزود: متاسفانه به نقش ورزش در پیشگیری از کرونا کمتر پرداخته شده و بیشتر به رویه های درمانی و پزشکی اکتفا شده است در حالی که ورزش برای همه مردم می تواند در پیشگیری از این بیماری بسیار موثر باشد و باید برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

مرادی در ادامه افزود: هم اکنون علاوه بر مسئله بهداشتی و پزشکی مرتبط با ویروس کرونا با مسائل اجتماعی ناشی از این ویروس منحوس هم مواجه هستیم که باعث محدود شدن ارتباطات و تعاملات بین مردم شده است که حس نشاط و شادابی افراد جامعه را تحت شعاع قرار می دهد. در این خصوص نیز اداره کل ورزش و جوانان در شش ماهه دوم سال جاری چندین برنامه و پویش مانند میزکار – میز ورزش ، یه صبح با نشاط ، آوای ورزش در همسایگی ، کارگاه های آموزشی ، طرح سنجش ساختار قامتی بانوان و طرح طبیعت گردی و.... برنامه ریزی کرده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برای همکاری و هم افزایی با سایر ارگان ها در بحث ورزش کارمندی اعلام آمادکی کرده و افزود: انتظار داریم دستگاه های اجرایی به نوبه خود به موضوع ورزش کارمندی در این شرایط ورود نمایند و با معرفی رابط ورزشی دستگاه خود هم به ما و هم به دستگاه خود کمک نماید. همچنین با بالا بردن سطح آمادگی جسمانی می‌توان بدنی مقاوم‌تر و قوی‌تری داشت، که در این باره صداوسیما نقش عمده‌ و مهمی دارد و می تواند آموزش‌های لازم را به مردم دهد تا از حداقل امکاناتی که در خانه‌ها وجود دارد، استفاده کنند و بتوانند هم از لحاظ جسمی و هم روانی یک شادابی به مردم بدهند تا به سلامت از دوران کرونا عبور کنیم.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز