مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد خبر داد:

از فعالان و گروه‌های جهادی مقابله با کرونا در محمودآباد تجلیل خواهد شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۳۵۸۷
از فعالان و گروه‌های جهادی مقابله با کرونا در محمودآباد تجلیل خواهد شد
مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد گفت: اگر گروه‌های جهادی نبودند بحران کرونا قابل کنترل نبود و حتی اگر فعالیت این افراد ادامه نداشته باشد با بحران سنگین‌تری روبه‌رو می‌شدیم.

محمد محتاطی، مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، با بیان اینکه حضور خودجوش و خداپسندانه اقشار مختلف مردم این شهرستان و جای جای کشورمان در قالب گروه‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد، هیات‌های مذهبی، پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه و شوراها و دهیاران روستاها، برای مقابله با گسترش شیوع بیماری منحوس کرونا، تابلویی زیبا از تقوی عملی و خصلت بلندمرتبه انسان دوستی در دیباچه تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت کرد، افزود: شیوع این بیماری به نوعی آزمایشی الهی برای همه ما بود که نیات خود را در این قالب بیازماییم.

او افزود: در بحران کرونا، بسیاری از کشورهای مدعی پیشرفت در مقابله با این ویروس ناتوان شدند اما بسیاری از مشکلات کشورمان با تلاش و فعالیت‌ گروه‌های جهادی و با مشارکت و محوریت خود مردم کاهش یافت.

محتاطی با اشاره به وجود برخی کمبودها در حوزه درمانی و بهداشتی و با بیان اینکه گروه‌های جهادی به کمک دولت و حوزه بهداشت و درمان آمدند، افزود: همکاری و همراهی مردم در این مقطع بحرانی و حساس همانند زمان جنگ تکرار شد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد از شناسایی ۲۵ گروه جهادی در محمودآباد و سرخ رود با ظرفیت ۱۳۶نفر نیروی انسانی خبر داد و افزود: اعضای این گروه های جهادی در قالب کارگاه تولیدی  ماسک و گان و شیلد و دستکش و مواد ضدعفونی در مورج اول و موج دوم کمک حال ستاد مقابله با کرونا شهرستان بودند.

او افزود: این کارگاه‌های تولیدی که اساساً مردمی و خودجوش فعال شده بودند توانستند در موج اول و دوم کرونا نزدیک به ۴ هزار عدد ماسک و ۱۴۰۰ عدد شیلد و ۱۴۰۰ عدد گان و ۱ میلیون و ۷۶۰ لیتر مواد ضدعفونی تهیه و ضمن توزیع رایگان در بین شهروندان ، نسبت به ضد عفونی خیابان ها و معابر عمومی شهر اقدام نمودند.

محتاطی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت بازاریان و اصناف و خیرین و کلیه آحاد جامعه در برگزاری ۴ مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهر سرخ رود و ۳ مرحله رزمایش در شهر سرخ‌رود گفت: زبان از این همه احساس تکلیف و همراهی قاصر است و فقط امیدواریم در قالب این آیین بتوانیم گوشه‌ای از تلاش‌های مردمی را تکریم و تجلیل داشته باشیم.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد این مراسم در قالب آئین نکوداشت یاران جان در هغته اول آبان ماه سالجاری و در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برگزار می‌گردد و از عموم شهروندان تقاضا داریم افرادی که در این بخش فعال بودند به واحد روابط عمومی فرمانداری معرفی شوند تا تکریم از این عزیزان صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز