بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی حوزه مسکن در شهرستان بابل؛

رازجویان: ساخت مسکن برای محرومین و اقشار ضعیف جامعه در اولویت قرار دارد/ نبیان: نیاز به پایش جدی زمین‌های استان است

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۳۶۰۵
رازجویان: ساخت مسکن برای محرومین و اقشار ضعیف جامعه در اولویت قرار دارد/ نبیان: نیاز به پایش جدی زمین‌های استان است
آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی حوزه مسکن در شهرستان بابل با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری برنا از بابل؛ با حضور علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن، مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، کریمی و سعادتی، نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار بابل و مدیران استانی و شهرستانی، آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی حوزه مسکن در شهرستان بابل مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: ساخت مسکن برای محرومین و اقشار ضعیف جامعه در اولویت استان قرار دارد.

مهدی رازجویان ضمن گرامیداشت ورود پیکر شهدای مدافع حرم به استان مازندران، اظهار داشت: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و عزم جهادی مسئولین می‌تواند عامل تسریع پروژه‌های عمرانی در استان شود.

رازجویان با بیان اینکه پروژه طرح اقدام ملی مسکن در استان در حال انجام است، به ساخت ۲هزار واحد مسکن محرومین در مازندران اشاره کرد و افزود: کمبود زمین مهمترین مشکل اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان مازندران است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه‌های عمرانی باید باعث شکل‌گیری امید و جلب رضایت مردم شود.

رازجویان با تاکید بر اینکه رفع حاشیه‌نشینی و محرومیت‌زدایی همواره مورد تاکید نظام جمهوری اسلامی بوده، تصریح کرد: در چند سال اخیر تلاش بسیاری برای اجرای مسکن مهر صورت گرفت و به زودی شاهد اتمام این پروژه در استان مازندران خواهیم بود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه عدم تامین زمین جهت احداث مسکن یکی از مشکلات شهرستان بابل است، افزود: عقب‌افتادگی شهرستان بابل در حوزه مسکن با همت مسئولین و همکاری شهرداری قابل برطرف شدن است.

وی سرمایه‌گذاری در حاشیه بابل‌رود را یکی از عوامل توسعه بابل دانست و ادامه داد: افزایش سرانه تفریحی در نقاط محروم شهرستان بابل نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

رازجویان در پایان از نگاه و توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی به پروژه‌های استان مازندران تشکر کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان ملی زمین و مسکن جهت اتمام پروژه مسکن مهر در استان مازندران آمادگی هرگونه همکاری و تامین منابع مالی را دارد.

علی نبیان در جلسه بررسی پروژه‌های حوزه مسکن بابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خان‌طومان، اظهار داشت: احداث مسکن برای آحاد مختلف مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه از دغدغه‌های جدی وزارت راه و شهرسازی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: جهت حل مشکل زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بعضی از شهرستان‌های استان مازندران، نیاز به پایش جدی زمین‌های استان است که از اداره کل راه و شهرسازی انتظار می‌رود هر چه زودتر این کار را انجام دهد‌.

photo_2020-10-15_00-05-12

photo_2020-10-15_00-04-00

photo_2020-10-15_00-04-48

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز