رئیس جدید مجمع جوانان استان مازندران:

اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون فرهنگی و جوانان در سن جوانی قرار دارند یک فرصت برای جوانان است

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۳۶۱۴
اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون فرهنگی و جوانان در سن جوانی قرار دارند یک فرصت برای جوانان است
سینا هدایت با اشاره به راه اندازی کمیسیون های مختلف در مجمع جوانان مازندران از جوانان فعال استان دعوت کرد برای حضور در فعالیت های اجتماعی به عضویت این کمیسیون ها درآیند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ سینا هدایت، رئیس جدید مجمع جوانان استان مازندران، با اشاره به راه اندازی کمیسیون‌های ۱۲ گانه در مجمع جوانان گفت: همه جوانان فعال رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۵ سال که تمایل به مشارکت در موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی دارند تا تاریخ ۸ آبان ماه جاری می‌توانند با مراجعه به ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مازندران و تکمیل فرم مربوطه، آمادگی خود را برای حضور جدی تر در جامعه اعلام کنند.

وی افزود: مخاطبان جوان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این خبر با شماره ۰۹۳۶۶۷۴۵۱۴۵ تماس حاصل فرمایند.

رئیس مجمع جوانان مازندران با اشاره به تغییرات و تصمیمات جدید در این مجمع اظهار داشت: خرد جمعی حاکم بر مجمع، متولی تغییرات جدید است و نقش آفرینی همه اعضا و ایجاد تحرکات و فعالیت‌ها در حوزه جوانان یک مطالبه جدی بود و امیدواریم از این پس شاهد بروز خلاقیت ها و نقش‌آفرینی موثر جوانان و همینطور بکارگیری حداکثری از ظرفیت جوانان برای مشارکت های اجتماعی در جامعه باشیم.

هدایت حرکت در مسیر بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را از اولویت‌های مهم مجمع جوانان در پیشبرد امور دانست و گفت: اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون فرهنگی و جوانان در سن جوانی قرار دارند یک فرصت برای جوانان است و با توجه به روحیات این دو عزیز که همواره در کنار جوانان بوده اند، مطمئنا شاهد اتفاقات خوب در این حوزه خواهیم بود.

او در پایان با دعوت دوباره از جوانان پویا و خلاق استان برای حضور در کمیسیون‌های ۱۲گانه مجمع جوانان گفت : شرایط سخت فعلی می‌طلبد که همه جوانان با همدلی و اتحاد و با هم افزایی در میدان باشند و اگر این موتور محرک جامعه فعال باشد می‌توان شاهد توسعه و پیشرفت استان و کشور بود.

گفتنی است فرم مربوط به عضویت در کمیسیون‌های 12 گانه مجمع جوانان مازندران در ادامه خبر و در قسمت گالری قرار داده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز