مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد خبر داد:

آزادی ۵ مددجو محکوم مالی به مناسبت شهادت امام رضا (ع)

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۳۷۴۳
آزادی ۵ مددجو محکوم مالی به مناسبت شهادت امام رضا (ع)
​مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی 5 مددجو محکوم مالی به مناسبت شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع)خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "اسلام افشون" مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت : به مناسبت شهادت امام رئوف ، امام رضا (ع) 5  نفر از محکومین مالی جرائم غیر عمد از زندان آزاد گردیدند که برای آزادی این محکومین مالی مبلغ 25 میلیارد و 556 میلیون ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان مبلغ 4  میلیارد و 650 میلیون ریال  از این مبلغ پرداخت گردید .

افشون در ادامه گفت :  به همت اعضاءکمیته صلح و سازش این ستاد مبلغ  20 میلیارد و 906 میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 4 میلیارد و 650 میلیون  ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 5 نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم گردید . 

اسلام افشون ضمن تقدیر و تشکر از همت مردم دارالعباده در ایام سوگواری محرم و صفر گفت : خوشبختانه مردم ، هیئت ها  و بسیاری از صاحبان روضه خوانی ها  در اجرای طرح " هر هیئت آزادی یک زندانی"  بسیار همکاری نموده و مبلغ 1 میلیارد و 400 میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند . 

وی در ادامه گفت : هم اکنون تعداد ۱۹1  زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای استان به سر میبرند که برای آزادی آنها مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان نیاز است .

این مقام مسئول با تشریح وضعیت محبوسان جرایم غیرعمد استان اظهار کرد: بیشترین طیف مددجویان مالی و تحت پوشش ستاد دیه به ترتیب شامل  بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته  ، مهریه و نفقه ، دیه ناشی از تصادفات رانندگی ، حادثه کار و دیه شبه عمد قرار دارند.

گفتنی است پیش از این در روز اربعین حسینی زمینه آزادی 10 محکوم مالی از زندانهای استان به کوشش ستاد دیه فراهم آمده بود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز