تصویب ۱۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۴۳۷۶
تصویب ۱۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان
معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اجرای ۱۹ مورد طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان از ابتدای امسال تاکنون مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، احمد دیناری افزود: آخرین بار نیز امسال در چارچوب یکصد و نوزدهمین نشست کمیته فنی معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تعداد هشت طرح سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفت و رای موافقت اصولی با اجرای آنها صادر شد. 

وی عمده‌ترین موضوع طرحهای سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایه دستی خراسان رضوی را شامل ایجاد مجتمع‌های گردشگری، هتل، سفره‌خانه سنتی و مراکز گردشگری سلامت برشمرد.

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری برای این تعداد طرح هزار میلیارد ریال با گنجایش ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی جدید است.

وی گفت: یکی از این طرحهای سرمایه‌گذاری متعلق به سرمایه‌گذار خارجی از کشور افغانستان است که با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه و ایجاد ۳۰ فرصت شغلی اجرا می‌شود. 

دیناری همچنین به ویژگیهای طرحهای سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: از مهمترین ویژگی طرحهای بررسی شده در این دوره پراکندگی محل اجرای آنها در شهرستانهای مختلف استان به غیر از مشهد است. 

وی افزود: پیش از این نیز از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری خراسان رضوی موافقت اصولی دریافت کرده‌اند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز