بیش از ۳۷۰ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه هفته تربیت بدنی

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۴۳۹۵
بیش از ۳۷۰ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه هفته تربیت بدنی
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت؛ در هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری با همکاری هیات های استانی و شهرستانی برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی را با رعایت اصول بهداشتی برگزار خواهیم کرد.
صادقی معاون توسعه امور ورزش در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت: بیش از 370 برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش امسال برگزار می شود، حفظ سلامت افراد شرکت کننده در این برنامه ها اساس برگزاری آنها خواهد بود.
وی تصریح کرد؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان رویکرد ما بر این است که ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش را با کمترین جمعیت و بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنیم.
 
صادقی برگزاری همایش های دوچرخه سواری عمومی، کوهپیمایی و کوهروی ویژه کارکنان و هیات ها و جامعه ورزشی، دو همگانی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس ورزشی با کمک سازمان های مردم نهاد جوانان و دیدار با مسئولین استانی را برنامه های درنظر گرفته شده برای اجرا در این هفته عنوان کرد.
 
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان همچنین خاطرنشان کرد؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا امیدواریم با مهار این ویروس منحوس و فراهم شدن شرایط مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آور استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال 98 را که یکی دیگر از برنامه هایی است که برای این هفته تدارک دیده شده، برگزار کنیم.
 
صادقی افزود؛ تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، تجلیل از تیم های کردستانی حاضر در لیگ های کشوری که توانسته اند در سال 98 بدرخشند و برای استان افتخارآفرینی کنند، همچنین تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان برنامه هایی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان کردستان برای برگزاری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش امسال در نظر قرار گرفته شده است.
 
گفتنی است؛ 26 مهر لغایت دوم آبان ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران با عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و هر ساله در این ایام برنامه های مختلف و متنوعی از سوی اداره کل ورزش و جوانان کردستان با همکاری هیات های ورزشی استان برگزار می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز