آغاز برنامه‌های هفته تربیت بدنی در مازندران؛

رنگرز: از تلاش‌های صورت گرفته ورزشکاران استان در کسب سهمیه المپیک قدردانی می‌کنم

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۷:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۴۸۳۱
رنگرز: از تلاش‌های صورت گرفته ورزشکاران استان در کسب سهمیه المپیک قدردانی می‌کنم
ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش صبح امروز یکشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسئولان ستادی و شهرستانی در مرکز استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ به‌مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، برنامه ورزش صبحگاهی کارکنان و ورزشکاران به‌همراه ویژه برنامه‌های مختلف مانند رژه موتورسواران، دوچرخه سواری و ورزش‌های باستانی در محوطه اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، در حاشیه این برنامه، با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش به کارکنان خدوم و زحمتکش دستگاه ورزش و جوانان مازندران، ورزش را زبان بین المللی میان جوامع مختلف دانست و گفت: امیدوارم با پایان یافتن بحران شیوع کرونا، شاهد بازگشایی و رونق مجدد ورزش در این استان ورزشی باشیم.

او جمعیت جوان استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در سالی که منتهی به المپیک است باید از تلاش‌های صورت گرفته ورزشکاران استان در کسب سهمیه قدردانی نمائیم و آرزمندم شاهد موفقیت و کسب مدال‌های ارزشمند توسط این ورزشکاران باشیم.

رنگرز توسعه ورزش همگانی را از برنامه‌های مهم ورزش و جوانان استان دانست و بیان داشت: باید برنامه‌ریزی‌ها به سمتی سوق داده شود که در حوزه ورزش همگانی نیز مردم دسترسی آسانی به امکانات عمومی ورزشی داشته باشند و توسعه همه جانبه ورزش در دستور کار است.

در پایان این برنامه فرهنگ‌ساز ، هدایایی به قید قرعه به تعدادی از همکاران شرکت کننده اهدا شد.

حضور مدیران دستگاه ورزش و جوانان در هنرستان تربیت بدنی

حسن رنگرز سپس با همراهی معاونین و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان به هنرستان تربیت بدنی ستارگان شمال رفت و زنگ ورزش را در این هنرستان به‌صدا در آورد.

او در جمع ورزشکاران و محصلان رشته تربیت بدنی در این هنرستان گفت: اجرای چنین برنامه هایی با توجه به فقر حرکتی موجود در جامعه، موجب ایجاد انگیزه و نشاط و سلامتی در بین احاد مردم می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به‌اینکه مازندران یک سوم مدال طلای المپیک را کسب کرد و از استعدادهای ناب در این حوزه برخوردار است اظهار داشت: این استان در رشته های مختلفی فعال است و درصدد افزایش سرانه ورزشی برای گسترش بیش از پیش ورزش در همه لایه‌های مختلف جامعه هستیم.

ادای احترام به مقام شهدا

ادای احترام به شهدای شهر فرح آباد ساری یکی دیگر از ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در مرکز استان بود.

حسن رنگرز با همراهی معاونین و مسئولان شهرستانی و محلی، با حضور در گلزار شهدای شهر فرح آباد واقع در شمال شهرستان ساری، به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز