نشست ویدئو کنفرانسی با روسای ادارات، مسئولان تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران شهرستان‌های مازندران؛

رنگرز: ظرفیت بسیج و سپاه در ورزش فوق‌العاده و کم‌نظیر است

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۴۸۳۳
رنگرز: ظرفیت بسیج و سپاه در ورزش فوق‌العاده و کم‌نظیر است
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در نشست ویدئو کنفرانسی با روسای ادارات، مسئولان تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران شهرستان‌های استان تاکید کرد: ظرفیت بسیج و سپاه در ورزش فوق‌العاده و کم‌نظیر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛ با همکاری اداره کل ورزش و جوانان مازندران، تربیت بدنی سپاه و بسیج ورزشکاران استان و همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، نشست ویدئو کنفرانسی با روسای ادارات، مسئولان تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران شهرستان‌های مازندران برگزار شد.

حسن رنگرز در این جلسه ویدئو کنفرانسی ضمن تبریک آغاز هفته تربیت بدنی و فرارسیدن ربیع الاول به همه فعالان حوزه ورزش مازندران گفت: ظرفیت بسیج و سپاه در ورزش فوق‌العاده و کم‌نظیر است و اگر این ظرفیت‌ها در یک مسیر مشخص هدایت شوند بخش عمده‌ای از مشکلات حوزه ورزش استان مرتفع خواهد شد.

او با اشاره به مشکلات موجود در زمینه تکمیل اماکن ورزشی نیمه تمام افزود: نیازمند تغییر رویکرد در حوزه عمرانی ورزش هستیم و معتقدم اگر از ظرفیت بخش خصوصی در کنار حمایت های بسیج و سپاه استفاده کنیم تاثیرات مطلوبی در افزایش سرانه ورزشی استان خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جمع روسای ادارات، مسئولان تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران شهرستان‌های استان مازندران بیان داشت: توسعه ورزش روستایی یکی از اولویت‌هاست و به شرط توسعه زیرساخت، استعدادیابی در ورزش روستاها رونق بیشتری خواهد داشت.

حسن رنگرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود آسیب کرونا به صنعت ورزش استان را قابل توجه خواند و اظهار داشت: باشگاه‌های خصوصی و مربیان نیز در این رویداد به شدت آسیب دیدند و معتقدم ورزش در این برهه زمانی نیازمند وسعت نظر است که البته می‌توانیم با ادامه رایزنی‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد بازگشایی اماکن ورزشی باشیم.

او در پایان گفت: با توجه به دغدغه‌مندی استاندار در این زمینه، همه دستگاه‌ها باید عزم جدی خود را نسبت به موضوع جوانان و ورزش و اوقات فراغت داشته باشند .

تعدادی از شرکت کنندگان در این جلسه نیز دغدغه ها و پیشنهادات خود را بصورت ویدئوکنفرانس مطرح کردند.

پیش از برگزاری این جلسه، رنگرز با همراهی بریمانی، سرپرست معاونت امور ورزشی و ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، به دیدار سرهنگ بخشی، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای استان، رفتند.

سرهنگ بخشی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: ورزش مازندران پتانسیل ویژه‌ای دارد و ما هم در حد بضاعت در زمینه ورزش ادای وظیفه می‌کنیم.

او در ادامه با تاکید براینکه باید ورزش و چرخه اقتصادی ورزش راه بیافتد افزود: مطمئن هستیم با حضور دکتر رنگرز، که خود سابقه حضور در ورزش دارند و یک قهرمان پهلوان هستند، شاهد اتفاقات خوبی در ورزش مازندران خواهیم بود.

حسن رنگرز نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات و گام‌های موثر بسیج و سپاه در حوزه ورزش اظهار داشت: انصافاً مجموعه اقدامات که در حوزه ساخت فضای ورزشی صورت گرفت، گام بسیار بلندی برای افزایش سرانه ورزشی استان است و با توجه تجربیات خوب گذشته، نیازمند افزایش همکاری ها و هم افزایی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان هستیم.

photo_2020-10-19_00-03-05

نظر شما