امتحان پس‌داده‌ها، نباید آرامش جامعه داوری را برهم بزنند

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۴۸۹۳
امتحان پس‌داده‌ها، نباید آرامش جامعه داوری را برهم بزنند
رییس کمیته داوران فوتبال ارومیه گفت: انتخاب سرپرست جدید کمیته داوران فوتبال، انتخاب خوبی برای جامعه داوری کشور است و برخی امتحان پس‌داده‌ها نباید آرامش جامعه داوری را برهم بزنند و حاشیه‌سازی کنند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، رامین امید باراندوزی افزود: انتخاب مجدد فریدون اصفهانیان به‌عنوان سرپرست جدید کمیته داوران فوتبال کشور در این شرایط نامناسب و وضعیتی که داوران کشور در تنگنا قرار گرفته‌اند، اتفاقی خوب و قابل تقدیر از سوی سرپرست فدراسیون فوتبال است.

وی گفت: علیرضا سهرابی رییس فعلی دپارتمان داوری فوتبال کشور که تجربه حضور در ۲ جام جهانی و قضاوت را در کارنامه دارد و به‌عنوان مدیری که کاملا با برنامه‌ریزی برای پیشرفت داوری فوتبال کشور حرکت می‌کند با حضور اصفهانیان به عنوان سرپرست کمیته داوران، قطعا چشم‌انداز روشنی برای آینده جامعه داوری کشور با تلفیق تجربه انرژی این دو نفر خواهیم‌داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی پیشکسوتان عرصه داوری همچون آقایان غیاثی و نوید مظفری برای دیده شدن در فضای مجازی و رسانه‌ها سعی دارند با مصاحبه‌ها و گفتارهای غیر واقعی و تخریب مسئولین فعلی کمیته داوران، آنها را تحت فشار قرار داده و خود را به کمیته تحمیل کنند در حالی‌که هر دو این افراد امتحان خود را پس داده و همه شناخت خوبی از آنها دارند و اجازه حضور چنین افرادی که آرامش جامعه داوری را برهم می‌زنند، نخواهندداد.

رییس کمیته داوران فوتبال ارومیه گفت: انتقاد، ارائه برنامه و پیشنهاد بسیار خوب و تاثیر خوبی در پیشرفت و رشد جامعه داوری دارد اما متاسفانه آقایان بجای این کارها، با بحث‌های غیر واقعی، تهمت‌ها و تخریب‌ها علیه مسئولین نه تنها کمک حال داوری کشور نیستند بلکه مشکلات بیشتری برای داوران ایجاد و زمینه‌ساز هجمه‌های زیادی در زمین بازی از سوی تیم‌ها و هوادارانشان به داوران می‌شوند.

باراندوزی گفت: امروز من به عنوان یک رییس کمیته داوران، اعتماد کامل به دو مدیر فعلی کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال دارم و سعی خواهیم کرد اگر پیشنهادی هم در راستای بهبود وضعیت داوری و پیشرفت داوران کشور داشته باشیم در جلسات حضوری اعلام و مطمئنا همگام با کمیته داوران کشور برای پیشرفت داوران فوتبال گام خواهیم برداشت.

رئیس کمیته داوران ارومیه افزود: به هرحال برخی‌ها امتحان خود را پس داده‌اند و در شرایط فعلی دوست ندارند کمیته داوران فوتبال کشور با حضور این مسئولین و آرامش به کار خود ادامه دهد چرا که بعد از چندین سال بالاخره جوانی تحصیل کرده و مدیری لایق و در عین حال با تجربه در راس دپارتمان داوری کشور حضور پیدا کرده است نمی‌توانند این حضور و تغییرات را در خود هضم کنند.

وی خاطر نشان کرد: سهرابی که به عنوان رییس دپارتمان کشوری سعی دارد با حمایت اصفهانیان سرپرست کمیته داوران، تغییرات اساسی در وضعیت داوری ایجاد کند مورد هجمه های شدیدی قرار گرفته تا با کنار رفتن، آقایان را به مقصد و خواستشان برساند در حالی که با شناختی که از وی دارم یکی از سالم‌ترین مدیران داوری است و با گذشت زمان نیز کارایی وی بر همگان ثابت خواهد شد و آن‌موقع باید از جامعه داوری به خاطر کارهایشان حلالیت بطلبند.

رئیس کمیته داوران ارومیه در پایان گفت: امیدواریم در ادامه کار با هماهنگی کمیته داوران و دپارتمان کشوری و کمیته های داوران استانها تمامی برنامه‌ها به خوبی اجرا و شاهد موفقیت داوران فوتبال کشور در مستطیل سبز و قضاوت بی نقص آنها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز