فرمانده انتظامی استان البرز :

البرزی ها روزانه ۲ هزار تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ می گیرند

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۴۹۷۶
البرزی ها روزانه ۲ هزار تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ می گیرند
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای اینکه تجلیل بشود از زحمات همکاران و خانواده های گرامی آنان و یادی بشود از شهدا و جانبازان و وابستگان که در توفیقات نیروی انتظامی سهیم بوده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: امسال به دلیل برگزاری مراسم اربعین حسینی ، هفته نیروی انتظامی از روز 27 مهر ماه و با شعار با هم برای امنیت و سلامت آغاز شده است و این هفته فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار و توانمندی های جدید نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد:نیروی انتظامی استان هر ساله اولویت های کاری را برای خود مشخص می کند و امسال 9 اولویت کاری و ماموریتی در نظر گرفته شده و مهمترین آن که به عنوان موضوع کلی برای همه رده ها محسوب می شود بحث هوشمندسازی نیروی انتظامی است.

سردار محمدیان بیان داشت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از سازمان های پیشگام در استفاده از سامانه ها و نرم افزارهای مختلف و سیستم های هوشمند بوده است که هم خدمات راحت تر و در دسترس تری را به مردم ارائه کند و هم بدون مراجعه حضوری ، مردم بتوانند خدمات مربوطه خود را دریافت کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود:در سال جاری دو خدمت مهم از جمله ستاد ترخیص و واگذاری آن به دفاتر پلیس به اضافه ده انجام شده که 50 مورد از این مراکز برای مراجعه شهروندان به آن فراهم شده است .

وی افزود:موضوع مهم دیگر تعویض پلاک است که با انجام برنامه ریزی های بعمل آمده مراکز تعویض پلاک در فاصله زمانی کوتاه اقدام به ارائه خدمات به شهروندان می کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: از دیگر موضوعات مهم در بین کارکنان ، ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت است که اگر این روحیه در بین کارکنان وجود نداشته باشد طبیعتا توفیقی در انجام ماموریت ها حاصل نخواهد شد و ما دراین راستا از زحمات خانواده معزز شهدا و ایثارگران تجلیل بعمل خواهیم آورد.

وی با اشاره سخنان امام راحل (ره) که فرمود خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت اند اظهار داشت:این خانواده ها ، عزیزان ما هستند و تقدیر و تشکر از این عزیزان باید به عنوان یک فرهنگ سازمانی مدنظر قرار گیرد و تداوم داشته باشد.

سردار محمدیان نقش مردم را در تامین امنیت جامعه مهم تلقی کرد و اظهار داشت:امروز بیش از 40 درصد توفیقات نیروی انتظامی با همکاری مردم حاصل شده است.

وی با بیان اینکه روزانه در استان البرز بیش از 2 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 گرفته می شود که عملیاتی می شوند افزود: این موضوع نشان دهنده ای آن است که مردم اعتمادشان به پلیس بیشتر شده و ارتباط خود را با پلیس بیش از پیش حفظ کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه سخنان خود اظهار داشت:تقویت رابطه مردم با پلیس، ارتباط با معتمدین محلات و سایر افراد مرتبط با پلیس از دیگر برنامه هایی است که در هفته نیروی انتظامی به دنبال آن هستیم.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: شعار هفته نیروی انتظامی امسال تناسب پیدا کرده با اشاعه ویروس منحوس کرونا در جامعه و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی بر این بیماری غلبه کنیم.

 

نظر شما