بیشترین قربانیان کرونا در البرز در کدام ماه بوده است؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۵۰۲۰
بیشترین قربانیان کرونا در البرز در کدام ماه بوده است؟
ظهر امروز سی امین جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور سرپرست دانشگاه ، معاونین و اعضای ستاد کرونا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در ابتدای جلسه دبیر ستاد کرونا دانشگاه  گزارش جامعی از وضعیت کرونا در استان ارائه داد و خاطر نشان کرد که میزان مراجعین و بستری شدگان افزایش یافته و تعداد بهبود یافتگان و ترخیص شدگان کاهش یافته است و بیشترین میزان فوتی ها را نیز در مهر ماه 99 داشتیم .

سپس مصوبات جلسه قبل پیگیری شد و هر یک از معاونین گزارش جامعی از بازدید بیمارستان ها ارائه دادند و نقاط ضعف و قوت بحث و بررسی شد . 

در ادامه دکتر جمال محمدی رئیس بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد در مرحله سوم کمک های مومنانه حدود ده هزار ماسک و هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده در میان نیازمندان توزیع شده است و هزینه درمان ٥٠ بیمار بی بضاعت مبتلا به کویید -19 در حال تامین است . 

دکتر فتحی سرپرست دانشگاه  ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول از تمام معاونین برای بازدید ها و ارائه گزارشات جامع تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد این بازدید ها بازخورد بسیار خوبی داشته و امیدوارم ادامه داشته باشد . 

وی عنوان کرد فعالیت های آموزشی بهداشت و نظارت بر اصناف خیلی خوب بوده و باید از ظرفیت سایر سازمان ها مثل تبلیغات اسلامی جهت آگاه سازی مردم استفاده کنیم . 

وی تاکید کرد باید نظارت دقیقی بر مدیریت تخت ها صورت گیرد و توزیع پزشکان متخصص در بیمارستان ها با دقت انجام شود . راه اندازی سریع تَر تله مدیسین سبب میشود از پزشکان بسیاری جهت مشاوره های تخصصی استفاده شود . 

وی خاطر نشان کرد پرسنل کادر درمان شرایط سختی را سپری مَی کنند و بهتر است در هر بیمارستان روان شناسان سلامت حضور داشته باشند و از آنان حمایت روحی کنند .

مدیران بیمارستان نیز باید در این شرایط مرهم دل پرسنل باشند و آنان را آشفته نکنند . 

سرپرست دانشگاه تاکید کرد در هر بیمارستان باید یک نفر مسئول کنترل همراهان بیماران باشد و روزانه به صورت تلفنی آنان را از وضعیت بیمارشان آگاه کند تا آنان مراجعه حضوری نداشته باشند و در بیمارستان تجمع ایجاد نشود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز