به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش ؛

سوت آوای ورزش در همسایگی، همزمان با هفته تربیت بدنی در اردبیل نواخته شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۵۰۷۶
سوت آوای ورزش در همسایگی، همزمان با هفته تربیت بدنی در اردبیل نواخته شد
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با حضور مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل سوت آوای ورزش در همسایگی، همزمان با هفته تربیت بدنی در اردبیل نواخته شد.

به گزارش برنا،همزمان با دومین روز هفته تربیت بدنی و همچنین همزمان با سراسر کشور هجدهمین سوت آوای ورزش در همسایگی با حضور سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل و جمال پیله ور رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردبیل و مسئولان هیات ورزش های همگانی و با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان درمجتمع فرهنگیان اردبیل نواخته شد.

انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم گفت: طرح آوای ورزش یکی از طرح های موفق وزارت ورزش وجوانان است که با تاکید مقام عالی وزارت و اهتمام فدارسیون ورزش های همگانی در راستای سلامتی و نشاط اجتماعی گام برداشته است.
انوشیروانی افزود: این طرح در راستای نشاط اجتماعی و سلامتی عموم مردم به ویژه ساکنین در مجتمع های مسکونی ادامه خواهد داشت و تا زمانی که از شر ویروس منحوس کرونا رهایی پیدا نکردیم این طرح را در مجتمع های مسکونی در سطح استان اردبیل ادامه خواهیم داد تا بتوانیم در نشاط اجتماعی و سلامت عموم مردم قدمی را برداریم.
دراین طرح ورزشکاران در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام حرکات ورزشی و نرمش پرداختند.
در پایان این مراسم به مناسبت هفته تربیت بدنی از پیشکسوتان ورزش همگانی استان تجلیل وقدردانی شد.
طرح آوای ورزش در همسایگی از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی برای زمان کرونا طراحی شد تا بدین وسیله شهروندان در بالکن های منازل و بوستانها بتوانند ورزش نمایند.

 

نظر شما