مدیرکل کمیته امداد خبر داد:

اجرای طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" همزمان با پویش ایران مهربان

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۵۲۱۲
اجرای طرح هر کارمند، حامی فرزند معنوی همزمان با پویش ایران مهربان
مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" که دبیرخانه آن در محل استانداری تشکیل‌شده است هم‌زمان با پویش ایران مهربان باقوت در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد شجاعان" مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد با اشاره به اجرای طرح "هرکارمند، حامی فرزند معنوی" در استان: گفت: برای تحقق آرمان "هیچ یتیمی در سراسر استان بدون سرپرست و حامی وجود نداشته باشد»، پویش ایران مهربان طراحی در مرحله اجرا قرار دارد.

وی افزود: پویش ایران مهربان با چشم‌انداز این‌که در بهار ۱۴۰۰، جشن باشکوهی با نام "ایران مهربان“ برگزار شود و در آن رسماً اعلام شود «هیچ یتیمی بدون سرپرست و حامی وجود ندارد و سرانه دریافتی فرزندان مشمول به ۷۰۰ هزار تومان ارتقاءیافته است»، آغازشده به‌طوری‌که جامعه هدف جذب حامیان صرفاً کارمندان نبوده و تمامی اقشار جامعه ازجمله بنگاه‌های اقتصادی، اصناف، بانک‌ها و شرکت‌ها را در برگرفته ونهایت بهره‌مندی از این ظرفیت ملی و عظیم به عمل آید.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: امید است با اجرای این طرح تحول چشمگیری درزمینهٔ کمک به ایتام و محسنین (فرزندان نیازمند غیریتیم) به وجود آید.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به رشد ۹۵ درصدی کمک‌های نقدی و غیر نقدی حامیان نیکوکار به ایتام و فرزندان نیازمند (محسنین) در شش‌ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: طی این مدت ۱۱ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان از سوی حامیان نیکوکار استان یزد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند کمک شد.

شجاعان بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

مردم خیراندیش استان یزد می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به ثبت نام در طرح معنوی اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

نظر شما