آموزش و آگاهی بخشی در حوزه پدافند غیرعامل نیازمند تلاش بیشتر است

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۷:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۵۶۲۷
آموزش و آگاهی بخشی در حوزه پدافند غیرعامل نیازمند تلاش بیشتر است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، بر ضرورت تلاش هرچه بیشتر در خصوص آموزش و آگاهی بخشی به جامعه در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  محمدابراهیم زارعی، در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان، ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء سطح آگاهی مردم نسبت به پدافند غیرعامل، خاطرنشان کرد: مدیران هم به آموزش های متناسب با شرایط روز نیاز دارند لذا حضور اساتید دانشگاه و متخصصان حوزه پدافند غیرعامل که نخبگان و خبرگان این حوزه هستند می تواند راهنمای ما باشد.

وی پدافند را راهی برای کاهش آسیب ها و مخاطرات عنوان و شناسایی و دسته بندی آن را حائز اهمیت دانست و افزود: به منظور حصول نتیجه مطلوب تر، لازم است جلسات آتی با تعیین موضوع خاص برگزار شود.

زارعی افزود: باید متناسب با شرایط روز پیش برویم، آسیب ها و مخاطرات روز را شناسایی کنیم و برای پیشگیری از آنها، راه حل پیش بینی کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری، یادآوری کرد: پدافند غیرعامل یعنی عدم استفاده از نیروی نظامی بنابراین باید آنقدر بر شرایط مسلط باشیم که با اتفاق غیرقابل کنترل مواجه نشویم.

وی از ادارات استان خواست به جای نصب بنر تبریک هفته پدافند، از پیام های آموزشی در تبلیغات محیطی استفاده کنند و اضافه کرد: اقدامات انجام شده باید در جامعه بازخورد و اثربخشی داشته باشد.

زارعی در ادامه اجرای مانورها و رزمایش ها در راستای آمادگی همیشگی را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدآفرینی در جامعه بویژه در شرایط کرونایی امروز، بسیار مهم است لذا باید از یک سو به مردم اطمینان دهیم که کادر پزشکی و درمانی در حال تلاش هستند و از سوی دیگر باید قدردان تلاش های کادر بهداشت و درمان استان باشیم.

شایان ذکر است، ۵ تا ۱۲ آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز