۷۶۸ نفر ؛ جدید ترین آمار فوتی های کرونایی استان تا ۲۹ مهر ۹۹

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۵۷۶۵
۷۶۸ نفر ؛ جدید ترین آمار فوتی های کرونایی استان تا ۲۹ مهر ۹۹
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار کرونایی استان را اعلام کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی محمدی در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۷ بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و البته ۱۲۹ نفر بهبودیافته از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۷۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۵۵۴ آزمایش طی شبانه روز گذشته انجام شده که ۳۱۹ مورد از آن مثبت تشخیص داده شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هفت نفر بوده که با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۷۶۸ نفر رسیده است.

وی در خصوص کیت‌های آزمایش، اضافه کرد: مطمئنا تعداد کیت‌ها به وفور نیست و طبق دستورالعمل وزات بهداشت از افرادی که لازم است آزمایش گرفته می‌شود و افردی هم که تمایل دارند با پرداخت وجه آزمایش از آن‌ها گرفته می‌شود.

شایان ذکر است در استان کرمانشاه فقط دالاهو در وضعیت زرد است و قصر شیرین و ثلاث باباجانی در وضعیت نارنجی و بقیه مناطق استان همه در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز