نماینده ولی فقیه در لرستان :

نیروی انتظامی نقش تاثیرگذاری در ایجاد امنیت دارد / تامین امنیت در فضای مجازی امری مهم است

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۵۷۶۷
نیروی انتظامی نقش تاثیرگذاری در ایجاد امنیت دارد / تامین امنیت در فضای مجازی امری مهم است
حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: تامین امنیت در فضای مجازی امری مهم است و بسیاری از جرم ها از قیبل خرید و فروش سلاح در فضای مجازی رخ می دهد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی روز سه شنبه در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی لرستان که به مناسبت هفته ناجا در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزارشده بود ، اظهار کرد : زمانیکه نیروی انتظامی با اقتدار در برابر مخلان نظم و امنیت ایستادگی می کند مورد تحسین همگان قرار می‌گیرند چراکه با قانون عمل کرده و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده است.

اوافزود: برخورد پلیس با مردم براساس مهربانی و با مجرمین براساس قانون است اما در این برخورد باید حقوق شهروندی رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: امینت و آسایش ایجاد شده در کشور، را مدیون رشادت‌ها و ایثار نیروهای انتظامی هستیم.

او بیان کرد:  همچنین در برخورد با زنان به دلیل حساسیت آنها و در برخورد با نوجوانان و جوانان به دلیل کم تجربگی باید متفاوت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی یادآورشد:  پایه مسایل فرهنگی و توسعه اقتصادی در جامعه بر امنیت استوار است و در این راستا نیروی انتظامی نقش تاثیرگذاری را ایفا می کند.

او عنوان کرد: در حالی که ناامنی منطقه را فراگرفته اما در جمهوری اسلامی یک امنیت پایدار و ثبات وجود دارد که نیروی انتظامی نقش تاثیرگذاری در ایجاد امنیت دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان  با اشاره به ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی در راه انقلاب اسلامی ،تاکید کرد: هرگونه رشد و تحول در جامعه در سایه امنیت پایدار، ایجاد شده از سوی نیروی انتظامی است.

او خاطر نشان کرد: تامین امنیت در فضای مجازی امری مهم است و بسیاری از جرم ها از قیبل خرید و فروش سلاح در فضای مجازی رخ می دهد و باید جلوگیری از این موضوع باید بی وقفه انجام شود.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: نیروی انتظامی به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با مردم دارد، عملکرد آن هم زیرنظر است و نیازمند دقت لازم می باشد، نیروی انتظامی مظهر اقتدار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز