اجرای ۸۰۰ برنامه ورزشی خراسان رضوی در هفته تربیت‌بدنی

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۵۸۷۲
اجرای ۸۰۰ برنامه ورزشی خراسان رضوی در هفته تربیت‌بدنی
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی از اجرای ۸۰۰ برنامه ورزشی در استان در هفته تربیت‌بدنی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در افتتاحیه هفته تربیت‌بدنی و ورزش که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: روز نخست هفته تربیت‌بدنی را با مراسم فرهنگی وورزشی باستانی آغاز کردیم. امروز فرصت خوبی برای جامعه است تا بتوانیم اثرات ورزش را بهتر از گذشته بشناسیم. این فرصت بسیار خوبی است تا جامعه ورزش و هیئت‌های ورزشی بتوانند اثرات خوب ورزش را برای جامعه به خوبی تبیین کنند.

وی افزود: کرونا باعث شد در سال جاری بیش از هر سال دیگری به اهمیت فراوان سلامتی پی ببریم. یکی از کارکردهای ورزش افزایش ایمنی و مقاومت بدن در مقابل بیماری‌ها است. در این برهه، ورزشکاران و کسانی که با وجود تعطیلی اماکن ورزشی، تمرینات و فعالیت‌های خود را در خانه ادامه دادند، توانستند بدن خود را سالم نگه دارند. جامعه ورزش در کشور جزو جوامعی بود که کمترین آسیب از کرونا را متحمل شد، اما در این ایام تعدادی از پیشکسوتان به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای جان خود را از دست دادند.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: کرونا فقط سلامتی افراد را تحت‌الشعاع قرار نداده، بلکه بسیاری از کارکردهای اقتصادی کشور را مختل کرده است. با توجه به فشارها و تحریم‌های اعمال شده به کشور اثرات این بیماری، مسائل اقتصادی در ورزش را نیز بسیار آسیب پذیر کرده و بسیاری از باشگاه‌ها، ورزشکاران و قهرمانان با مشکلات زیادی مواجه شدند که بابت صبر و تحمل‌شان در این برهه از آنان تشکر می‌کنم. در همین شرایط سخت بود که ورزشکاران و سازمان‌های مردم نهاد باوجود فشارهای اقتصادی، بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تهیه کردند.

فتاحی خاطرنشان کرد: همکاران ما در حوزه ورزش برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای هفته تربیت‌بدنی دارند. خیلی از برنامه‌ها در چارچوب فضای مجازی و سایر برنامه‌ها به صورت عمومی است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد. ۸۰۰ برنامه ورزشی تهیه شده که از امروز در سطح استان اجرا خواهند شد. از تمام دستگاه‌هی اجرایی و نهادهایی که از ورزش و تربت‌بدنی حمایت کردند تشکر می‌کنم. اصحاب رسانه نیز کمک کردند تا بتوانیم ورزش را در بین خانواده‌ها و قهرمانان زنده نگه داریم.

وی عنوان کرد: قطعا در سال جاری پروژه‌های بسیار خوبی در خراسان رضوی افتتاح خواهدشد. اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. تمام تلاش‌مان این است تعداد زیادی از پروژه‌های مهم و تاثیرگذار استان را در سال جاری به بهره‌برداری برسانیم. سال ۹۹ سال خوبی از جهت کمک خیرین به ورزش بوده است. خیرین پروژه‌های ساخت و ساز زیادی را آغاز کرده‌اند. همچنین اعتبارات ورزشی در هفته جاری و یا هفته آتی به اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی نیز واریز خواهد شد تا کمک‌های خوبی به هیات‌های ورزشی و قهرمانان خود داشته باشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز