۳۳ فقره پرونده در جلسه هیات نظارت ماده ۳۳ تعیین تکلیف شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۵۹۱۵
۳۳ فقره پرونده در جلسه هیات نظارت ماده ۳۳ تعیین تکلیف شد
جهاد کشاورزی استان کردستان به منظور نظارت بر نحوه اجرای طرحهای کشاورزی و غیرکشاورزی 33 فقره پرونده در جلسه هیات نظارت ماده 33 تعیین تکلیف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، جهاد کشاورزی استان کردستان به منظور نظارت بر نحوه اجرای طرحهای کشاورزی و غیرکشاورزی در اراضی منابع ملی و دولتی واگذار شده ، چهارمین جلسه هیات نظارت موضوع ماده 33  اصلاحی قانون اصلاح قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع کشور در روز یکشنبه 27 مهر  99  با حضور اعضای هیات متشکل از رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان، مدیرامور اراضی سازمان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مراجع متولی طرحهای ذیربط، در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

در این جلسه 33  فقره پرونده مربوط به اراضی منابع ملی و دولتی که در سنوات گذشته برای اجرای طرحهای کشاورزی، وابسته به کشاورزی و غیر کشاورزی به مساحت  تقریبی 112 هکتار تعیین تکلیف شد.

گفتنی است این طرحها در حوزه های تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت توزیع برق، شیلات و امور آبزیان و حوزه های علوم و تحقیقات و جمعیت هلال احمر واگذار شده بود بررسی و آراء لازم از جمله فسخ قرارداد اجاره ، تمدید قرارداد اجاره، تعیین مهلت، تائید اجرای طرح و صدور سند اعیانی صادر شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه