برنامه های هفته نیرو انتظامی در کردستان

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۵۹۳۴
برنامه های هفته نیرو انتظامی در کردستان
آیین رونمایی از 2کتاب" زندگی نامه سردار شهید محمود امان اللهی " و " تجارب ماندگار " با حضور استاندار ، فرمانده انتظامی استان ، اعضاء شورای تامین در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، در اولین روز از برگزاری برنامه های هفته ناجا ، آیین رونمایی از 2کتاب "زندگی نامه شهید محمود امان اللهی" و " تجارب ماندگار" کاری از مرکز مشاوره و آرامش فرماندهی انتظامی استان با حضور استاندار ، فرمانده انتظامی استان ، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی ، دادستان و مدیر کل صدا و سیما  و اعضاء شورای  تامین در ستاد انتظامی استان برگزار شد.

 

آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درحفاظت و صیانت از اراضی ملی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

 جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و آموزش به شهروندان در حراست از منابع و مراتع ملی امری مهم و انکار ناپذیراست که در این راستا حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود.

به همت پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ، گردهمایی پلیس و سازمان های دولتی دارای یگان حفاظت  با حضور سرهنگ " رسول برزویی "  جانشین فرماندهی انتظامی استان ، سرهنگ " طارق کمالوند" رئیس پلیس پیشگیری استان  "جباری" دادستان مرکز استان  و مدیر کل مابع طبیعی در اداره کل منابع طبیعی استان برگزار شد؛

سرهنگ"رسول برزویی"در این نشست  ضمن تبریک هفته ناجا و حلول ماه ربیع الاول ؛اظهار داشت: نیروی انتظامی امنیت؛آسایش و آرامش را از نقاط مرزی تا مرکز به ارمغان می آورد و تلاش های شبانه روزی این نیرو جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی افزود: حفاظت و صیانت از اراضی ملی ضرورتی انکارناپذیر است که جهت تحقق این مهم می بایست با رویکردی معطوف بر اصل پیشگیری باشد.

سرهنگ برزویی بیان داشت: تعامل و همگرایی دستگاه های مرتبط در جهت صیانت از اراضی ملی همواره می بایست در دستور کار قرار گیرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان تصریح کرد: بهره گیری هدفمند از ظرفیت و توان سازمان های مردم نهاد و استفاده کردن از لباس متحد شکل در انجام مأموریت ها می تواند در کیفیت و ارتقاء اهداف سازمانی در حفاظت از منابع طبیعی نقش بی بدیلی را ایفا کند.

سرهنگ برزویی خاطر نشان کرد: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و آموزش به شهروندان در حراست از منابع و مراتع ملی امری مهم و انکار ناپذیراست که در این راستا حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود و در جایی که نیاز به حضور پلیس باشد حتما همانند گذشته همکاری خواهیم کرد.

وی گفت: شعار امسال هفته ناجــا که عبارتست از "با هم برای امنیت و سلامت"نشان از موقعیت شناسی مسئولان ناجا دارد و گویــای دغــدغه مندی خادمان مــردم در ناجا در حوزه سلامت علاوه بــر حوزه امنیت است و با همکاری و تعامل با سایر دستگاه ها در پیشگیری از این ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه همانند گذشته تلاش خواهیم کرد.

سرهنگ "  طارق کمالوند" رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان نیز در این نشست با تبریک هفته ناجا از اقدامات و فعالیت های یگاه حفاظت ادارات در راستای انجام ماموریت ها قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از فرماندهان یگان های حفاظت ادارات دولتی تجلیل شد.

 

افتتاح سالن آمفی تئاتر شهدای انتظامی کردستان با حضور استاندار و مسئولان استانی

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا مراسم افتتاحیه سالن آمفی تئاترشهدای انتظامی استان با حضور استاندار، فرمانده انتظامی استان و مسئولان استانی برگزار شد.

 مراسم افتتاحیه سالن آمفی تئاتر شهدای انتظامی استان با حضور مهندس "بهمن مرادنیا" استاندار کردستان، "سردار علی آزادی" فرمانده انتظامی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضاء شورای تأمین استان و جمعی از مسئولان استانی در ستاد فرماندهی انتظامی کردستان برگزار شد.

گفتنی است؛ ضمن رونمایی از دو کتاب زندگینامه سردار شهید "محمود امان الهی" و تجارب خدمتی، توسط مهندس "مرادنیا" استاندار کردستان و سردار "آزادی" فرمانده انتظامی استان از خانواده معظم شهدا، خیرین امنیت ساز، کارکنان ساعی و دست اندرکاران احداث و ساخت پروژه های عمرانی فرماندهی انتظامی استان کردستان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

 

پلیس و مرزبانان برای ایجاد امنیت مردم جانفشانی می‌کنند

استاندار کردستان از تلاش های شبانه روزی پلیس در اتقاء امنیت قدردانی کرد و گفت: توسعه و پیشرفت هر جامعه ای در سایه امنیت آن جامعه محقق می شود و پیشرفت های امروز استان مدیون تلاش نیروی انتظامی است.

 "بهمن مرادنیا"در آئین افتتاح سالن آمفی تئاتر ستاد فرماندهی انتظامی استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه ربیع‌الاول و هفته نیروی انتظامی به همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: امیدوارم همه با هم بتوانیم از برکات و خیرات این ماه نور و رحمت بهره‌مند شویم.

وی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در سطح کشور و استان افزود: تلاش‌های خادمان این عرصه در راستای حفظ امنیت و آرامش جامعه ستودنی و قابل تقدیر است.

استاندار کردستان با بیان اینکه خدمات نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف به مردم بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: پلیس و مرزبانان در سطح استان و مرزها در راستای ایجاد نظم و امنیت، خدمت‌رسانی، مقابله با قاچاق کالا و مبارزه با مواد مخدر که بنیان خانواده‌ها را در معرض خطر قرار داده، جانفشانی کرده و در این راستا خون پاکشان را تقدیم انقلاب می‌کنند.

مرادنیا  با اشاره به اینکه فعالیت های پلیس در سنگر تولید، حفظ و توسعه آرامش اجتماعی، فعالیتی مقدس است، اظهار داشت: حسن سلوک، تلاش های متعهدانه و مسئولانه پلیس در امنیت آفرینی و توسعه آرامش اجتماعی ارزشمند و مقدس بوده و مشمول اجر و پاداش معنوی است.

هوشمندسازی پلیس مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی در استان کردستان است

سردار" علی آزادی" فرمانده انتظامی استان نیز در آئین افتتاح سالن آمفی تئاتر ستاد فرماندهی انتظامی استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه ربیع‌الاول و هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امروزه نیروی انتظامی یک سازمان مردمی و پیشتاز در جهت ارائه خدمات به مردم و هوشمندسازی است.

وی با بیان اینکه امروزه سطح توقعات مردم با توجه به رشد و توسعه روزافزون فناوری‌های نوین افزایش یافته، از پلیس به عنوان عنصری موثر در ارائه خدمات‌رسانی به مردم نام برد و گفت: امروزه مفتخریم بخش زیادی از امورات و خدمات ارائه شده بدون حضور مردم و با استفاده از سامانه‌های نوین، فناوری جدید و تجهیزات الکترونیکی به جامعه ارائه می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان با یادآوری اینکه امسال برنامه‌های هفته ناجا متفاوت‌تر از گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نحوه خدمت‌رسانی به مردم تغییر کرده و از حضور فیزیکی و برگزاری برنامه‌های حضوری، به استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و بستر فضای مجازی روی آورده‌ایم.

 

 

نظر شما