دادستان خرم‎آباد:

از رسانه‌ها به‌صورت قاطعانه حمایت می‌کنیم / رسانه‌ها بازوی قدرتمند دستگاه قضایی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۳:۳۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۶۰۳۴
از رسانه‌ها به‌صورت قاطعانه حمایت می‌کنیم  /   رسانه‌ها بازوی قدرتمند دستگاه قضایی هستند
داریوش شاهون وند گفت:از رسانه‌ها به‌صورت قاطعانه مشروط بر اینکه مطالب آن‌ها بدون اغراض و تخریب و با ارائه راهکار باشد،حمایت می‌کنیم .

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ؛ شاهون وند در دیدار باجمعی از خبرنگاران ،اظهار کرد: در سیستم دادستانی اولویت‌بندی‌هایی را تدوین کرده  که نخستین اولویت ما حفظ حقوق عامه مردم است.

او بابیان در طول این مدت ۴۰ مورد را پیگیری کرده‌ایم، افزود: برخی از این موارد حل‌وفصل و شده و برخی هم همچنان در دستور کار است.

شاهون وند بابیان اینکه با هر اقدامی که موجب ایجاد ناامنی و لطمه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی شود مماشات نمی‌کنیم، تصریح  کرد: با تیراندازی، درگیری‌های مسلحانه به‌شدت برخورد می‌کنیم.

او یادآورشد: در استان لرستان به معنای اخص کلمه سرقت مسلحانه نداریم اما در سایر حوزه‌ها سرقت صورت می‌گیرد که بخشی از آن توسط خود مردم قابل‌کنترل است.

شاهون وند با اشاره به مبارزه جدی با اراذل‌واوباش ، خاطر نشان کرد: کسانی که در خودروی خود سلاح سرد حمل کنند برخورد جدی با آن‌ها خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد بیان  کرد: دادستانی با جرائم خشن، مجرمین سابقه‌دار و خطرناک هیچ‌گونه ارفاقی در زمینه‌های مختلف نخواهد داد و همواره خواستار اشد مجازات نیز برای آن‌ها هستیم.

او گفت: ما از رسانه‌ها به‌صورت قاطعانه حمایت می‌کنیم مشروط بر اینکه مطالب آن‌ها بدون اغراض و تخریب و با ارائه راهکار باشد.

شاهون وند بابیان اینکه نیازمند حمایت رسانه‌ها هستیم، عنوان کرد: رسانه‌ها بازوی قدرتمند دستگاه قضایی هستند.

 

 

نظر شما