استاندار لرستان:

وضعیت فوق العاده حاد بیماری کرونا در لرستان / تعداد بیماران بستری شده به حد بی‌سابقه ای رسیده است / بدترین روزهای مقابله با کرونا در لرستان

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۳:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۶۰۴۴
وضعیت فوق العاده حاد بیماری کرونا در لرستان / تعداد بیماران بستری شده به  حد بی‌سابقه ای رسیده است / بدترین روزهای مقابله با کرونا در لرستان
سید موسی خادمی گفت: شرکت بر‌خی افراد با توجه به شرایط حساس این روزها، در مراسم عروسی و ختم کار پسندیده ای نیست.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی در گفت وگو با رسانه ها درخصوص وضعیت فوق العاده استان از نظر بیماری کرونا ،اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای اخیر شیوع کرونا در استان شدت بالایی پیدا کرده است از این ایام می‌توان به عنوان بدترین روزهایی مقابله با کرونا یاد کرد.

او با اشاره به آمار زیاد بیماران بستری شده در بیمارستان ها،افزود: تعداد بیماران بستری شده به  حد بی‌سابقه ای رسیده  و آمار  افرادی که در آی‌سی‌یو بستری هستند ۱۲۶ نفر و تقریباً ظرفیت تخت‌های عادی نیز پر شده است. 

خادمی تصریح کرد: متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته اخیر روزانه بیش از ۳ یا ۴ برابر هفته های قبل، افزایش یافته است.

 استاندار لرستان با تاکید بر وضعیت فوق‌العاده استان از نظر بیماری کرونا و کمبود امکانات درمانی به عموم مردم توصیه کرد: از ماسک استفاده کرده،بدون ضرورت  از خانه بیرون نروند، از اجتماعات دوری کرده و به هیچ عنوان در مراسم عروسی و ختم شرکت نکنند.

او با اشاره به وضعیت وخیم استان از نظر بیماری کرونا،خاطر نشان کرد :شرکت برخی از مردم در این ایام در مراسم عروسی و ختم کار پسندیده ای نیست زیرا با توجه به قدرت گسترده انتشار ویروس، این موضوع به قیمت جان انسانهاست.

خادمی بیان کرد : از همه اقشار انتظار داریم که در این روزهای سخت با تعامل و رعایت پروتکل های بهداشتی به حفظ جان و سلامت هم نوعان خود کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز