استاندار اردبیل:

نیروی انتظامی بدون جناح بندی امنیت را برای همه مردم فراهم می‌کند

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۱:۳۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۶۰۵۴
نیروی انتظامی بدون جناح بندی امنیت را برای همه مردم فراهم می‌کند
استاندار اردبیل گفت: همه مردم نیروی انتظامی را دوست دارند و همه علاقمند کادر زحمتکش ناجا هستند.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در دیدار با فرماندهی و معاونان نیروی انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی بی خط و ربط امنیت را برای همه مردم فراهم می‌کنند و آحاد جامعه با هر دیدگاه و تفکری برایشان فرقی ندارد.

وی کسب رتبه برتر از سوی نیروی انتظامی استان را حاصل درایت فرماندهی و سخت‌کوشی همه کادر و پرسنل معرفی کرد و گفت: بچه های اردبیل در فعالیت هایشان صادق و کوشا هستند و وقتی کاری را انجام می‌دهند به خوبی به پایان می رسانند.

وی از تلاش های دولت برای تامین مسکن و زمین مورد نیاز پرسنل نیروی انتظامی و تامین زمین مورد نیاز نزدیک به ۷۰۰ خانوار ناجا در استان خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز گفت: در ارزیابی های کشوری در مولفه های امنیتی، استان اردبیل رتبه اول را در نیمه نخست امسال کسب کرد. سردار هوشنگ حسینی افزود: در بحث رزمایش نیز که موضوعات عملیات، آمادگی جسمانی و رزم مطرح است، استان اردبیل رتبه اول را در سطح کشور کسب کرد.

وی نرخ وقوع جرایم را نسبت به نرخ شش کشوری ۳۰۰ به ۸۰۰ و بسیار پایین معرفی و از حمایت های مادی و معنوی استاندار اردبیل به عنوان رئیس شورای تامین استان تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما