مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران خبر داد:

اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی میدان جهاد سنندج

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۴:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۶۱۲۶
اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی میدان جهاد سنندج
مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از انجام عملیات هدایت آبهای سطحی در میدان جهاد سنندج خبر داد و گفت: طول مسیر حفاری 270 متر است که لوله گذاری و ایجاد کانال هدایت آبهای سطحی با استفاده از لوله 500 میلیمتری در ضلع غربی میدان جهاد به سمت ورودی رودخانه قشلاق (پل گریزه) در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، عابدین لطفی گفت: عملیات هدایت آبهای سطحی در سطح ناحیه در حال انجام است، هدایت آبهای سطحی یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری است و هر ساله با توجه به فرا رسیدن فصل بارش برخی از معابر محدوده ناحیه بهاران با توجه به توپوگرافی این ناحیه براثر بارندگی های شدید دچار آبگرفتگی می شود.

 عابدین لطفی گفت: آبگرفتگی معابر مشکلات جدی را در زمینه تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان ایجاد نموده که این شهرداری نقاط بحرانی را شناسایی و عملیات هدایت آبهای سطحی در این نقاط در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: میدان جهاد از نقاط بحرانی در محدوده ناحیه ویژه بهاران بوده که با شروع فصل بارندگی شاهد آبگرفتگی و جمع شدن آبهای سطحی در سطح مسیر و بروز مشکلات جدی در تردد عابران و وسایل نقلیه می شود.

وی از انجام عملیات هدایت آبهای سطحی در میدان جهاد سنندج خبر داد و گفت: طول مسیر حفاری 270 متر است که لوله گذاری و ایجاد کانال هدایت آبهای سطحی با استفاده از لوله 500 میلیمتری در ضلع غربی میدان جهاد به سمت ورودی رودخانه قشلاق (پل گریزه) انجام می شود.

لطفی خاطرنشان کرد: برای هدایت آبهای سطحی و در راستای جلوگیری از جمع شدن آب دو دریچه در سطح مسیر نیز تعبیه شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز