مدیرکل زندان‌های استان سمنان:

اهالی ورزش و رسانه استان سمنان زمینه‌ساز آزادی ۹ زندانی شدند

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۷:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۶۱۷۱
اهالی ورزش و رسانه استان سمنان زمینه‌ساز آزادی ۹ زندانی شدند
مدیرکل زندان‌های استان سمنان گفت: ۹ زندانی جرائم غیرعمد با کمک جهادی اهالی ورزش و رسانه استان سمنان و از طریق پویش «نذر حسینی» آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ امید کهربایی روز چهارشنبه با اشاره به کمک گروه‌های جهادی در آزادسازی زندانیان غیرعمد به رسانه ها ابراز داشت: به همت اهالی ورزش استان سمنان در روزهای سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر، با همکاری انجمن ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان، کانون مربیان فوتبال، اصحاب رسانه و ستاد دیه استان سمنان، پویش نذر حسینی برگزار و در نتیجه آن ۹ زندانی جرائم غیرعمد استان از زندان آزاد شدند.

وی با قدردانی از حرکت جهادی جامعه ورزشی و رسانه‌ای استان و حمایت آنان از زندانیان اظهار داشت: در شرایط خاص کشور که تحت تاثیر بیماری کرونا قرار دارد در قالب پویش‌های انسان‌دوستانه، استمرار کمک‌های نقدی خیران را داشته‌ایم.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ابلاغ شده از سوی رئیس سازمان زندان‌های کشور، استفاده از گروه‌های جهادی است، از آغاز پویش «ربیع رحمت» در همین راستا خبر داد و گفت: امیدواریم مردم جهادی استان سمنان در قالب این پویش که از ابتدای ماه ربیع الاول آغاز شده است کمک‌های خیرخواهانه خود را به منظور بازگشت زندانیان غیر بزهکار به آغوش خانواده در روزهای دشوار شیوع کرونا و مشکلات معیشتی به حساب ستاد مردمی ستاد رسیدگی به امور دیه استان واریز کنند.

کهربایی افزود: اهالی ورزش و خیران استان در پویش نذر حسینی، بیش از یک میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد، کمک کردند که مقدمات آزادسازی ۹ زندانی با مجموع بدهی بیش از یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال را فراهم کرد و باقی مبلغ بدهی، با تلاش مددکاران زندانها و جلب رضایت شاکیان بخشیده شد.

وی اظهار کرد: به زودی از فعالان این پویش در جلسه ستاد دیه با حضور رئیس کل دادگستری استان تقدیر به عمل خواهد آمد.
مدیرکل زندان های استان سمنان خاطر نشان کرد: این پویش نشان دهنده این موضوع بسیار مهم است که فعالیت های مردمی ستاد دیه استان محدود به جشن های گلریزان نبوده و در طول سال با مشارکت اقشار ، اصناف و گروه های جهادی نیز  در قالب پویش های مختلف صورت می پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز