مسئولان نگاه ویژه‌تری به ورزشکاران داشته باشند/ کسب مقام نخست رقابت های مجازی فدراسیون ووشو

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۶۲۴۹
فاتح حیدریان ووشو کار کردستانی و عضو کمیسیون ورزشی مجمع جوانان مقام نخست رشته ووشو بخش تالو در رده سنی بزرگسالان را به خود اختصاص داد.

گروه ورزشی خبرگزاری برنا از کردستان، مسیر رسیدن به موفقیت راه‌های پرپیچ و خمی دارد؛ برخی با وجود موانع و محدودیت‌ها این مسیر را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و ثابت کرده‌اند که با تلاش و پشتکار می‌توان بر مشکلات چیره شد و به موفقیت دست یافت.

فاتح حیدریان، کارشناس رشته حسابداری و ووشو کار موفق کردستانی که توانسته در مسابقات کشوری در رده های مختلف به  قهرمانی زیادی دست پیدا کند، همچنین در چند روز اخیرا با شرکت در رقابت های مجازی فدارسیون ووشو در فرم های چانگ چوان، دائوشو و گوئن شو در جایگاه نخست قرار گرفت و توانست با کسب امتیاز 9.36  افتخاری دیگر برای کردستان کسب کند.

فاتح حیدریان ووشوکار سنندجی نشان طلای فرم "دائو شو" و نقره فرم " گوئن شو" رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی در کارنامه ورزشی خود را دارد.

 

چقدر ورزش را در زندگی موثر میدانید و به چه میزان میتواند در سلامتی تاثیر گذار باشد؟

در ابتدای سخنانم هفته تربیت بدنی و ورزش را بر همه ی ورزشکاران و علی الخصوص ورزشکاران استان کردستان تبریک عرض می نماییم، ورزش کردن به صورت حرفه‌ای و یا آماتور از نظر روحی و روانی و هم از نظر جسمی برای افراد  تأثیرگذار است. از نظر علمی ثابت شده است که ورزش، سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد و باعث می‌شود که اکسیژن بیشتری به انسان برسد. برای همین نمی‌توان نقش ورزش را در تندرستی افراد نادیده گرفت.

 

از تحصیلات دانشگاهی خود  برایمان بگوئید؟

در رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تحصیل کرده ام و در سال 98 فارغ التحصیل این دانشگاه شدم. اگر قصد ادامه تحصیل را داشته باشم، ارشد تربیت بدنی رشته فیزیولوژی را ادامه خواهم داد.

 

به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای چه مشکلاتی را دارید، مسئولان به مشکلات شما توجه می‌کنند؟

مشکلات زیاد است، از مشکلات مالی تا سایر مشکلاتی که قهرمانان ورزشی با آن روبه رو هستند و انتظار ما ورزشکاران این است که مسئولان ارشد استان نگاه ویژه تری به ورزشکاران داشته باشند چون همه ی ورزشکاران حرفه ای در بخش مالی مشکلات خاص خود را دارند و نیازمند حمایت های مسئولان هستند. البته اداره کل ورزش و جوانان و هییت ووشو همیشه کمک های لازم را برای ورزشکاران استان در حد توان انجام داده اند و جا دارد از حمایت های آقای جولایی تشکر کنم که همیشه به عنوان یک مسئول دلسوز و زحمت کش در کنار ورزشکاران بوده است.

 

توصیه ی شما به ورزشکاران و  جوانان همسن و سال خود چیست؟

باید تمام تلاش را برای موفقیت در مسیری که انتخاب کرده اند انجام دهند. هدف‌های بزرگی را انتخاب کنند و در طول مسیر توانایی هایشان را نشان دهند تا به موفقیت برسند. جوانان قدرت ریسک کردن دارند، پس از مواجه با خطر‌ها نترسند و برای هدفهایی که گوشه ذهن دارند تلاش کنند و بجنگند.

 

چه اهدافی برای آینده ورزشی تان دارید؟ برای دست یابی به این اهداف چه می کنید؟

قطعا همه ورزشکاران در ورزش دوست دارند که ثمره تلاش و نتیجه زحماتشون را ببینند و قطعا من هم تلاش می کنم برای به دست آورد بهترین ها.همیشه هدفم این بوده که بهترین خودم باشم و پرچم مقدس کشورم را بالا ببرم و افتخاری برای ایران و ایرانی باشم.

 

 از این که وقت خود را در اختیار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گذاشتید ممنون شما هستیم  و امیدواریم در تمام طول مسیر زندگی ورزشی خود موفق و پایدار باشید.

خیلی متشکر از شما و گروه ورزشی فعال در این حوزه به خاطر قلم و رسانه ای که دارید، میتوانید  انعکاس صدای ورزشکاران و جوانان باشید.

 

 

 

 

نظر شما