استاندار لرستان:

در حوزه پیشگیری از جرایم همه دستگاه ها باید به نیروی انتظامی کمک کنند / نیروی انتظامی در موضوع کرونا با ایثار و از خود گذشتگی وارد عمل شد

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۶۴۰۶
در حوزه پیشگیری از جرایم همه دستگاه ها باید به نیروی انتظامی  کمک کنند /  نیروی انتظامی در موضوع کرونا با ایثار و  از خود گذشتگی وارد عمل شد
سیدموسی خادمی گفت: خوشبختانه امروز وضعیت امنیت در استان ما در سطح مطلوبی قرار دارد و در خیلی از شاخص‌های امنیتی و مقابله با جرایم، رتبه لرستان رتبه مطلوبی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  خادمی روز چهارشنبه در جلسه شور فرماندهان در ستاد انتظامی استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی وتقدیر  از زحمات وتلاش های کارکنان در راستای تامین نظم وامنیت در جامعه ،اظهار کرد : پلیس حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است وخدمات این نیروی خدوم برکسی پوشیده نیست .

اوخدمت در نیروی انتظامی را عبادت برشمرد و افزود : پلیس مایه آرامش و همدلی مردم است و افتخار همه ما این است که در زیر لوای ولایت فقیه و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به عنوان خادم ملت در حال خدمت گذاری هستیم

خادمی  با بیان اینکه نیروی انتظامی با سعه صدر در راستای ایجاد امنیت تلاش می کند ،تصریح کرد : پلیس  در همه عرصه ها و  ماموریت های خود مجاهدانه در صحنه است .

استاندار لرستان  رافت ، شجاعت و اقتدار نیروی انتظامی را مثال زدنی دانست و گفت : در حوزه پیشگیری از جرایم همه دستگاه ها باید پای کار باشند و نیروی انتظامی را کمک کنند .

او با تقدیر از زحمات سردار "مهدیان نسب" فرمانده انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت پایدار لرستان ،گفت: بدون شک موفقیت یک مجموعه حاصل تدابیر و هدایت صحیح آن است که جا دارد از زحمات فرمانده  پرتلاش انتظامی استان  قدردانی کنم ضمن اینکه برای دفاع از دستاورد های انقلاب و برقراری نظم و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

خادمی  با تاکید بر لزوم هماهنگی و همراهی سایر دستگاه‌ها با مجموعه نیروی انتظامی ، خاطر نشان کرد: در برخی از شاخص ها نیاز به کار و تلاش بیشتر داریم تا در آینده در کاهش آمار  و جرائم موثر واقع شود.

استاندار لرستان همچنین  از فرماندهی محترم نیروی انتظامی لرستان تشکر کرد که علاوه بر وظایف سازمانی و اصلی خود در اموراتی مثل مقابله با سیل و همچنین موضوع بیماری کرونا با ایثار و  از خود گذشتگی وارد عمل شده اند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز