فرماندار مهریز:

نیت وقف به سمت رفع نیازهای جوانان هدایت شود

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۶۴۷۷
نیت وقف به سمت رفع نیازهای جوانان هدایت شود
فرماندار مهریز گفت: با همکاری رسانه‌ها، مبلغان و با فرهنگ‌سازی مناسب و به موقع باید نیات وقف در راستای رفع نیازهای روز جامعه مردم به خصوص جوانان برنامه ریزی و هدایت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، "رضا زارع زاده مهریزی" فرماندار مهریز سه‌شنبه شب در نشست با رییس و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به اهمیت وقف و نقش آن در جامعه اشاره کرد و افزود: وقف سنت حسنه و مورد تاکید مکتب اسلام است و باید با برنامه‌ریزی، هدف گذاری و کار رسانه‌ای مردم را به سوی انجام وقف مورد نیاز روز تشویق کرد.

وی با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه باید با همکاری مسوولان نسبت به شناسایی نیازهای اساسی مردم رصد و سپس آن را برای وقف مطرح کند، یادآور شد: توجه به درمان، آموزش، مسایل فرهنگی و دینی، ورزشی و تهیه نیازهای جوانان باید در اولویت نیت واقفان قرار گیرد.

فرماندار مهریز به ظرفیت های خوب خیران و افراد نیکوکار در شهرستان اشاره کرد که در کنار دولت برای انجام امور فرهنگی و آموزشی و سایر موارد  نیاز مردم همکاری مناسبی دارند، اظهار کرد: باید خیران را با اطلاع‌رسانی در جریان نیازهای اصلی مردم و نسل جوان قرار داد.

زارع زاده مهریزی اظهار کرد: وقف یک فرصت است باید با تبیین اهداف و عملکرد موجب جلب اعتماد و مشارکت بیشتر مردم در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی در شهر و روستاهای بخش مرکزی شد که این مسوولیت جزو اهداف اصلی اوقاف و امور خیریه در منطقه است .

نظر شما