ارتباط موثر اداره کل ورزش و جوانان با شورای شهر مشهد دستاوردهای بزرگی به همراه داشت

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۶۷۶۵
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در ازای کمک‌ها و حمایت‌های شورای شهر مشهد به ورزش، موفقیت‌های بسیار خوبی نصیب مشهد شد و با برگزاری رقابت‌های مختلف و حضور تیم‌های مشهدی در سطوح بالا و مسابقات آسیایی، بیش از پیش مشهد به کشور معرفی شد و قدردان زحمات و حمایت‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در دیدار با رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه شورای پنجم نقش بسیار پررنگ و مشهودی در بحث توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی داشته است، اظهارکرد: در این دوره ارتباط خوبی هم بین اداره کل ورزش و جوانان و شورای شهر و شهرداری ایجاد شده که دستاوردهای ارزشمندی نیز نصیب ورزش مشهد کرده است.

وی با تقدیر از حمایت های شورای شهر در بحث ورزش همگانی و توسعه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی و نیز توسعه ایستگاه‌های ورزشی در پارک‌ها، گفت: تشکیل شورای ورزش در شهرداری مشهد که با حضور برخی از اعضای شورای شهر برگزار می‌شود، از جمله دستاوردهای تعامل مدیریت شهری با اداره کل ورزش و جوانان بوده که براساس آن کمک‌های بسیار خوبی به ورزش قهرمانی و همگانی شده است.

فتاحی در ادامه افزود: در ازای این کمک‌ها و حمایت‌های شورای شهر مشهد، موفقیت‌های بسیار خوبی هم کسب شد که از جمله آن میتوان به حضور تیم‌های مشهدی در لیگ‌های برتر کشوری اشاره کرد؛ در برخی‌ رشته‌ها که برای اولین بار شاهد حضور نمایندگان مشهد بودیم، نتایج بسیار خوبی هم کسب کردند و حضور موثر و پررنگی داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با بیان اینکه نشاط و شادابی و اعتماد به جوانان مشهدی ثمره این اتفاقات مبارک است، تصریح کرد: بواسطه این اقدامات و حمایت‌ها، شهر مشهد با برگزاری رقابت‌های مختلف و حضور تیم‌های مشهدی در سطوح بالا و مسابقات آسیایی، بیش از پیش به کشور معرفی شد و قدردان زحمات و حمایت‌ها هستیم.

فتاحی افزود: بدون شک ورزش می‌تواند کارکردهای مختلفی از جمله پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و بیماری‌ و ایجاد نشاط و حس خودباوری در بین شهروندان داشته باشد که این موارد از جمله اهداف مهم شورای شهر بوده که از طریق ورزش به دست می‌آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز