نشست مشارکت اجتماعی و توسعه ورزش در کردستان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۶۸۶۴
نشست مشارکت اجتماعی و توسعه ورزش در کردستان برگزار شد
نشست مشارکت اجتماعی و توسعه ورزش به همت مجمع جوانان کردستان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، نشست مشارکت اجتماعی و توسعه ورزش با حضور معاون امورجوانان، رییس مجمع جوانان، مسئول بسیج ورزشکاران و مسئول فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کردستان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

یاسین شریعتی رییس مجمع جوانان کردستان در این نشست تصریح کرد: هویت جوانان با مشارکت های اجتماعی صورت میگیرد و تلفیق ورزش و جوانان میتواند بستر توسعه مشارکت های اجتماعی در بین مردم را فراهم کند.

شریعتی افزود: توسعه ورزش به کمک سازمان های مردم نهاد میتواند باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود و یکی از مهم ترین ابزار های توسعه کشور است.

رییس مجمع جوانان کردستان افزود: برای توسعه مشارکت برنامه های سازمان های مردم با ورزشکاران و هییت های ورزشی  باید نگاه مسولان استانی به جوانان و ورزشکاران به گونه ای باشد که آن ها را به رسمیت بشناسند تا فعالیت های اجتماعی بیشتری انجام گیرد.

معاون امور جوانان در ادامه این نشست بر لزوم همکاری سازمان های مردم نهاد با ورزشکاران و هییت های ورزشی تاکید کرد و گفت:  تلفیق جوانان و ورزشکاران میتواند باعث کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه باشد و با فراهم شدن فضای مناسب برای جوانان میتوان بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه را حل کرد.

فتاحی در ادامه گفت: خوشبختانه سازمان های مردم نهاد که در حوزه ورزشی فعالیت میکنند، عملکرد خوب و قابل تحسینی دارند و این سمن ها توانسته اند فعالیت های خاصی در حاشیه شهرها و داخل شهر انجام دهند.

معاون امور جوانان تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد الگوی افراد دغدغه مند جامعه هستند و توانمندی های افراد باید در معرض عموم قرار گیرد.

مسول بسیج ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان در پایان این نشست گفت: ضمن گرامی داشت ماه میمون ربیع الاول وچهلمین گرامی داشت دفاع مقدس، هفته تربیت بدنی و هفته نیروی انتظامی بر هماهنگی وارتباط مستمر آنها  با سازمان بسیج ورزشکاران در تمامی حوزه ها تاکید گردید.

مسول بسیج ورزشکاران تصریح کرد: هویت جوانان و ورزشکاران با مشارکت های اجتماعی شکل میگیرد و این جوانان  و ورزشکاران هستن که با برنامه ریزی جایگاه خود را در نظام جمهوری اسلامی پیدا میکنند.

اصلانی در ادامه گفت: به عنوان یک مسئول بر خود این وظیفه را دارم که بتوانم مشکل بیمه ورزشکاران را به گوش مدیران ارشد استانی برسانم و بتوانیم قدمی در مسیرتوسعه و کمک به این ورزشکاران عزیز انجام داده باشیم.

اصلانی خاطر نشان کرد: بهتر است محوریت برنامه های سازمان های مردم نهاد در حاشیه شهرها باشد و با برگزاری برنامه و کارهای فرهنگی باعث کاهش  آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.

در پایان این نشست از فاتح حیدریان، بهنام کریمی، ناهید صیدیمرادی، محمد فتحی زاده، میلاد نادری،و شاهو زندی به عنوان ورزشکاران مشارکت جو تجلیل شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز